שירות לקוחות

על מנת להבטיח מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוח, לעמוד בציפיותיו, לספק ללקוח את רצונותיו, ואף להגדיל רכישותיו, חשיבותה של מערכת CRM  היא חשובה לאין ערוך. שלגCRM  מספקת ללקוח את הפעולות החשובות לו במטרה לנהל את לקוחותיו, כלהלן:
-ניהול תהליכים חצי אוטומטי/אוטומטי מלא: תעדוף, הקצאה לעובדים, שינויי סטטוסים ועוד..

– מעקב קבלת בקשת השירות
– עידכון הלקוח ב SMS במייל על סטטוס הטיפול
– תיעוד נירחב ועשיר במידע על הטיפול שבוצע בפנית הלקוח
– התראות על פניות לא מטופלות
– אפשרות לשליחת סקר שביעות רצון ללקוח אחרי הטיפול

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן