תמיכה טכנית

רכישת תוכנה הנה הצעד הראשון לתחילתה של ידידות מופלאה. אנו בשלג תוכנה מלווים את לקוחותינו לאורך הדרך בשירות מקצועי מסור ואדיב.

אנו מעמידים לרשותכם מוקד שירות לקוחות ותמיכה טכנית, שיספק מענה לכל צרכיכם בנושאים, כגון:

  • מתן הסברים מפורטים לגבי דרך העבודה עם תוכנת שלג CRM בצורה הטובה ביותר
  • סיוע בהפקת דוחות באמצעות מחולל הדוחות עבור מידע מכלל המחלקות, כגון: שיווק, מכירות, טלמרקטינג, שירות לקוחות ועוד
  • סיוע בביצוע הגדרות במערכת
  • סיוע באבחון בעיות בתשתית המחשוב
  • מתן פתרונות טכנולוגיים לכל צורך שעולה
  • ועוד..

מוקד התמיכה הטכנית פועל לשירותך:

בימים: א', ב', ג', ד', ה'

בשעות: 9:00-17:30

תוכלו להעזר בנוסף בעמוד "שאלות ותשובות"