חברת שלג מתמחה בפיתוח אפליקציות ומערכות ניהול מתקדמות לעסקים.
מערכת ניהול הזמנות לעסק
כל עסק רוצה לנהל את מערך ההזמנות שלו בצורה יעילה מהירה ובעיקר מסודרת.
בעולם בו כל המערכות הינם דיגטליות ובכל עסק יש צורך למדוד כל פרמטר בכדיי שהעסק יצליח. יש צורך במערכות אשר מקלות על העסק ומייעלות ומפשטות כל תהליך בעסק, לרבות מערך ההזמנות.
התממשקות מערכת לניהול הזמנות
התממששקות מערכות הינם מהותיים ולפעמים קריטיים לעסקים בעולם של היום כל מערך השיווק ואסטרטגיות השיווק של עסקים מתבססים על נתוני העסק
לכן רצוי שכל המערך יוכל להתממשק ולתפקד כיחידה אחת, מערכות ניהול ההזמנות של שלג מתממשקות לקופת העסק, למערכת ניהול וקשרי הלקוחות של העסק, ולמערך ניהול החשבונות והנפקת הקבלות.
יתרונות מרכזיים במערכת ניהול הזמנות לעסקים
בין אם מדובר בעסק זעיר או עסק גדול אשר קיים בו מערך הזמנות בין אם מדובר במערך הזמנות B2B או מערך הזמנות של B2C
ישנם יתרונות מרכזיים במערכות ניהול הזמנות מתקדמת, שגורמת למערך הזמנות מסורבל להפוך להיות מהיר ויעיל:
- במערכת לניהול הזמנות, כל ההזמנות והנתונים מוזנים היישר לתוך המערכת, ואין צורך לנהל רשומות אקסל, לעקוב אחר ההזמנה, ולעדכן קבלה של הזמנה באקסל זהו תהליך ארוך מתיש ומייגע אשר אינו מתאים למציאות של היום, לבטח לא עוד ברשומות ידניות ובקלסרים מלאים.
- ניהול חשבונות יעיל ונוח היישר מתוך המערכת.
- הנפקת דוחות מתקדמים של ניהול הזמנות העסק בלחיצת כפתור.
- מערכת ניהול הזמנות תעזור לכם לעקוב אחר הלקוחות החוזרים שלכם, ובכך תוכלו לנתח מאפיינים של הקהל שלכם ולייצר מערך שיווקי מתאים לקהל היעד.
- ניהול מלאי הינו מהותי בכל עסק, בעזרת מערכת ניהול הזמנות תוכלו לנהל את המלאי שלכם בצורה פשוטה ויעילה, ע"י מערכות אוטמטיות, ופיצ'רים מתקדמים, תוכלו להגדיר התראות על חוסרים במלאי, או על מוצר אשר עומד להסתיי במלאי.