שאלות ותשובות

בהחלט. שלג CRM יודעת להתממשק לכל מערכת באמצעות API יעודי או Web Service לדוגמה: אתרי דיוור, מערכות סליקה ועוד..

בהחלט. שלג CRM יודעת לתת מענה רחב של אפשרויות עבודה עם מרכזיות טלפוניות, לדוגמה:
  • הקפצת מסך לקוח קיים/לא קיים
  • משלוח SMS ללקוח באין מענה טלפוני (גם פר שלוחה)
  • העברת משימות אוטומטיות לעובד (המרכזיה מחייגת למס' הטל' בלופ עד מענה)
  • ועוד..
על שרת מקומי או על ענן
היכולת של שלג להתממשק לכל ספק לידים בדרך קלה ולספק מידע אפקטיבי על כל ליד.
יתרה מכך, מנגנון ניהול הלידים פועל כעצמאי, ואינו מפריע לפעולות שנעשות בתוכנה במקביל אליו
  • הוצאת נתונים מדויקים על המתרחש בכל מחלקה/אגף ועל כל המידע המוזן לתוכנה ע"י המשתמש
  • ניתן לחתוך את הנתונים בהתאם לצרכי המשתמש
  • להצליב נתונים על מנת לקבל מידע המשלב בתוכו נושאים שונים
  • קבלת תמונה מקיפה /מוקדת על פעילות החברה
  • נתוני הדוח נשלפים מתוך בסיס הנתונים בזמן אמת, תוך כדי עבודה של משתמשים אחרים בתוכנה
  • ועוד..
בהחלט. המערכת סולקת אשראי + הוראות קבע באשראי+ אשראי דחוי+ חשבונית אוטומטית למייל
האם המערכת נותנת מענה הנהלת חשבונות?
  • המערכת נותנת מענה לניהול כספי (הכנסות מול הוצאות)
  • הוצאת כל התעודות לפי דרישות מס הכנסה
  • מטבע ישראלי וזר (דולר, יורו)

בהחלט, כאן כמו שאומרים השמיים הם הגבול, ולדוגמא:

  • ביצוע סליקה באתר האינטרנט ויצירת חשבונית מס קבלה ישירות בתוך התוכנה התפעולית של הלקוח
  • אפשרות שאתר האינטרנט יבצע חיפוש בלקוחות החברה
  • ועוד.. 
בתוכנה קיים מנגנון בנוי לשליחת SMS בלי צורך להתקשר עם ספקי שירות חיצוניים.

צור קשר

אנו תמיד זמינים כדי לעזור לך. בין אם זו בעיית תמיכה, שאלה לגבי מוצר שלנו, או כל שאלה אחרת, אנחנו כאן כדי להשיב לבקשתך.