דף הבית » התממשקות למערכת טלפוניה
התממשקות למערכות טלפוניה
התממשקות הקול סנטר של הארגון עם מערכות CRM
מגוון פתרונות תקשורת מבוססי ענן לעסקים בכל גודל, כגון: שירותי מרכזיות מתקדמים, שירותי IVR חכמים, מספרי טלפון ייעודיים, שירותי הודעות לעסקים באמצעות מסרונים.
אנו מתאימים את הפתרון לצרכיו של כל ארגון בנפרד, על מנת להבטיח חיסכון כלכלי והתייעלות מקסימלית, ומלווים את הלקוח בתהליך האופטימיזציה עד להשגת הביצועים הטובים ביותר.
להתממשקות מערכות טלפוניה עם מערכת הCRM של הארגון ישנם מספר רבדים שונים אשר תלויים בצרכי הלקוח, כחלק מתהליכי אפיון המוצר שאנו עושים עם לקוחותינו אנו בוחנים את נושא ההתממשקות הרצויה עם המערכת הטלפונית אצל הלקוח.
שלג תוכנה יודעת להתממשק עם כמעט כל מערכת טלפוניה שיש כיום בשוק, פתרון זה למעשה גורם לנציג השירות והמכירות להיות צעד אחד לפני הלקוח בכל הנוגע לשירות שהוא זקוק לו בעת פנייתו.
בין מערכות קול סנטר למערכות CRM חייבת להיות קורלציה, אך כיום על מנת שהלקוח יקבל את המענה המלא, הוא פונה ומשלם לשתי חברות נפרדות במטרה שיתממשקו בניהן.
שלג תוכנה מציעה מערכת אחת ותשלום אחד, כך שאצל הלקוח נוצר שקט וביטחון.
התועלות שניתן להפיק מהמערכת:
חיוגים אוטמטיים ללקוחות לא עונים סידרתיים
השלמת לידים של שיחות שלא נענו
תיעוד הקלטות של שיחות בכרטיס הלקוח