פיתוח אפליקציות

ייעוץ ופיתוח אפליקציות בהתאמה אישית

חברת "שלג תוכנה ומחשבים" הינה חברת פתרונות תוכנה ופיתוח
אפליקציות ותיקה בישראל הקיימת משנת 1991.חברת שלג מתמחה בפיתוח אפליקציות, איפיון האפליקציה, והתאמה שיווקית ותדמיתית לצרכי הלקוח..

בחירת חברה לפיתוח אפליקציות

כאשר מחליטים לפתח אפליקציה צריך לעבוד לפי תוכנית מסודרת העונה לשאלות הבאות: לצורך מה נבנית האפליקציה? איזה תועלת וערך היא תביא למשתמשים בה? על ידי מענה לשאלות אלה ניתן לעבוד לפי שלבי הפיתוח של האפליקציה, להגדיר אותה כמו שצריך, לדאוג שהיא עובדת בצורה מוצלחת וכמובן- לגרום ללקוחות להשתמש בה.ניתן לנסות לפתח אפליקציה לבד באופן עצמאי אך ההמלצה היא להיעזר בחברה מקצועית שיודעת לבצע כל אחד משלבי הפיתוח בצורה הטובה ביותר ולהגיש בסופו של התהליך אפליקציה מוכנה לשימוש.

פיתוח אפליקציה

השלבים לפיתוח אפליקציה

השלב הראשון בפיתוח אפליקציה הגדרת הפרויקט והתהליך. השלב הראשון בתהליך של פיתוח אפליקציה, כל אפליקציה הוא תיאום ציפיות עם חברת הפיתוח והגדרת הפרויקט ולוחות הזמנים. חשוב לדעת כמה זמן ייקח תהליך הפיתוח, מה נדרש מכל אחד מהצדדים, מה צפוי לקרות בדרך כולל בלת"מים, ולגייס את כל הנוגעים בדבר בתוך הארגון לשיתוף פעולה מלא עם החברה המפתחת.

השלב השני בפיתוח אפליקציה ביצוע מחקר והשוואה. בכדי לפתח אפליקציה יש לבדוק מי המתחרים של החברה בארץ ובעולם, מי קהל היעד ולעקוב אחר ההתנהגות הצרכנית שלהם. יש ללמוד את עולם התוכן של הארגון שמעוניין לפתח את האפליקציה,  להכיר לעומק את המוצר ואת הפרטים הטכניים בכדי לפתח את האפליקציה המתאימה ביותר.

השלב השלישי בפיתוח אפליקציה. אפיון האפליקציה. השלב השלישי הוא שלב חשוב ביותר שיש לדייק בו. האפיון הראשוני של האפליקציה הוא תיאור המטרות, המבנה הראשוני של התבנית והסבר על מהות האפליקציה. לאחר מכן מתחיל תהליך האפיון הפרטני שאורך כחודש וכולל את כל התבניות שהאפליקציה תכיל, תסריט ליבה והתייחסות לכל אתגר טכנולוגי שיכול לצוץ.

השלב הרביעי  בפיתוח אפליקציה- בחירת הטכנולוגיה. .השלב הרביעי הוא השלב החשוב ביותר בתהליך של פיתוח האפליקציה. בחירת טכנולוגיה לא מותאמת תעכב את הפיתוח של האפליקציה ותפגע באיכות שלה. בכדי לדייק ולטייב את איכות האפליקציה יש לדאוג לעיצוב UI/UX, ליצור ממשק משתמש נוח ומזמין ולוודא שמעבר לכך שטכנית האפליקציה עובדת- גם מבחינה חווייתית משתמשים ירצו להשתמש בה ולחזור להשתמש בה.

ישנן טכנולוגיות רבות המאפשרות לפתח אפליקציות בצורה מהירה, יעילה וחסכונית בהתאם לצרכים ולדרישות הלקוח וסוג האפליקציה המבוקשת:

אפליקציה היברידית

אפליקציה שמאפשרת להגיע לקהל גדול על ידי התנהלות נוחה וחיסכון רב בזמן. הדרך לפתח אפליקציה היברידית היא על ידי פיתוח קוד ליבה אחד על גבי שפות WEB שהן כבר מוכרות ונוחות ובעזרתן לעקוף את ההתאמה למערכות ההפעלה השונות של המכשירים הניידים החכמים.

אפליקציה היברידית מתאימה ללקוחות שמעוניינים בתהליך פיתוח מהיר, התאמה להרבה מערכות הפעלה ולכאלה המוגבלים בזמן או בתקציב הפיתוח.

אפליקציית PWA

טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לאתר אינטרנטי להתנהל ו"להתנהג" כמו אפליקציה. ישנה אפשרות לקידום כמו באתר רגיל והיא ניתנת לשימוש גם ברשת וגם במובייל. אפשרות זו מותאמת ללקוחות אשר רוצים חוויית משתמש של אפליקציה אך לא רוצים להשקיע בפיתוח אפליקציה בנפרד מאתר קיים ופועל.

אפליקציית Flutter

מדובר בטכנולוגיה חדשה יחסית השייכת לגוגל ומאפשרת לפתח במהירות רבה אפליקציה על בסיס של קוד יחיד ותרגום הקוד. כך מתקבלת התאמה מובנית לכל מערכת הפעלה קיימת בנוסף לממשק משתמש נוח נגיש ומושך את העין. אפשרות זו מתאימה לחברות המעוניינות בפיתוח אפליקציה מותאמת אישית ברמה הגבוהה ביותר שמתאימה לכל הפלטפורמות המוכרות.

תהליך פיתוח האפליקציה ומשך הזמן

פיתוח של אפליקציה ממוצעת יכול להיות תהליך ארוך ולא כדאי לזרז אותו וזאת בכדי להימנע מטעויות ואי דיוקים. באופן ממוצע הזמן שלוקח לפתח אפליקציה יכול לנוע בין ארבעה חודשים לחצי שנה, כאשר הזמן תלוי בהגשת החומר, שיתוף הפעולה עם החברה המבצעת, בחירת סוג האפליקציה בהתאם וכמובן ההתנהלות המשותפת של שני הגופים. ככל שקבלת ההחלטות אורכת יותר זמן והמענה על בקשות ושאלות לוקח יותר זמן- כך מתעכב פיתוח האפליקציה בהתאם. לכן חשוב להקדיש את כל המשאבים והכוחות של הארגון כבר בפגישה הראשונה ולתאם את הציפיות לפני בניית תהליך הפיתוח.

 

חשוב לזכור שמדובר בתהליך שמושקע בו גם זמן, גם תקציב וגם משאבים רבים אחרים ולכן יש לבנות אותו כבר מההתחלה בהתאם. ישנן לא מעט שאלות, התלבטויות ואי הסכמות במהלך פיתוח האפליקציה בנוסף לתקלות טכניות אפשריות ובדיקות חוזרות ונשנות לוודא שהאפליקציה עובדת בצורה הטובה ביותר. כאן חוזרת ההמלצה לבחור חברת פיתוח אפליקציות מקצועית עם ניסיון והבנה בתחום. בחירת שותפה טובה לתהליך הפיתוח היא בחירה שתשפיע באופן ישיר על תהליך הפיתוח ועל הצלחת האפליקציה. אל תתפשרו עליו.

לשיחת ייעוץ ופיתוח אפליקציות

על מנת לתכנן אפליקציה מצויינת יש
להתייחס לצרכיי ההווה יחד עם התייחסות לעתיד,
לאפיין ולפתח את האפליקציה בצורה המדויקת והקונקרטית ביותר.

שלג תוכנה מספקת פתרונות ייעוץ ופיתוח מערכות מידע ואפליקציות לחברות, עסקים, מוסדות וארגונים מתחומים שונים מזה שנים רבות. החל משלב האפיון ובחינת צרכי הלקוח, דרך בחירת הטכנולוגיות המתאימות ביותר עבורו ועד להטמעת המוצר המוגמר אצל משתמשי הקצה, וכמובן אנו בשלג מעמידים לרשות

תולדת אפליקציה חכמה מתחילה בדגשים הבאים:

  • ייעוץ נכון
  • תהליך פיתוח מקצועי
  • הבנה עמוקה של תהליכים ארגוניים
  • שירות לקוחות
  • יכולת בינאישית טובה

שלג תוכנה מספקת פתרונות ייעוץ ופיתוח מערכות מידע ואפליקציות לחברות, עסקים, מוסדות וארגונים מתחומים שונים מזה שנים רבות. החל משלב האפיון ובחינת צרכי הלקוח, דרך בחירת הטכנולוגיות המתאימות ביותר עבורו ועד להטמעת המוצר המוגמר אצל משתמשי הקצה, וכמובן אנו בשלג מעמידים לרשות לקוחותינו שירות לקוחות מקצועי ואדיב, תמיכה ותחזוקה שוטפת. צוות המומחים של שלג תוכנה עתיר הידע והניסיון ישמח ללוות אותך לאורך כל התהליך ואחריו במסירות ובשירות אדיב.

גלילה לראש העמוד

הצהרת נגישות

חברת שלג תוכנה רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, האדון רון קלי בטלפון שמספרו 03-6137888 בדוא"ל ron@sheleg.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

הצהרת פרטיות

הצהרת פרטיות זו של שלג תוכנה ("הצהרת פרטיות") מסבירה את נוהלי הפרטיות שלנו עבור הפעילויות המתוארות בזאת. אנא קרא הצהרת פרטיות זו בעיון כדי ללמוד כיצד אנו אוספים, משתמשים, משתפים ומעבדים מידע אחר הקשור לאנשים ("נתונים אישיים"), וללמוד אודות הזכויות והבחירות שלך בנוגע לנתונים האישיים שלך.

שלג תוכנה הוא הגוף השולט בנתונים האישיים שלך כמתואר בהצהרת פרטיות זו, אלא אם צוין אחרת.

הצהרת פרטיות זו אינה חלה במידה שאנו מעבדים נתונים אישיים בתפקיד של מעבד או ספק שירות בשם לקוחותינו, לרבות היכן שאנו מציעים ללקוחותינו תוכנות ושירותים שונים שדרכם הלקוחות שלנו אוספים מידע לגבי הלקוחות שלהם.
לקבלת מידע מפורט אודות הצהרת הפרטיות הקשורה ללקוחות של שלג תוכנה יש לפנות אליהם ישירות. איננו אחראים לנוהלי הפרטיות או אבטחת הנתונים של לקוחותינו, שעשויים להיות שונים מאלה המוסברים בהצהרת פרטיות זו.

פעילויות מכוסות

הצהרת פרטיות זו חלה על עיבוד הנתונים האישיים שנאספים על ידינו כאשר אתם:
מבקרים באתרי האינטרנט שלנו המציגים או מקשרים להצהרת פרטיות זו;
משתמשים בשירותי ענן שלנו.
מבקרים בדפי המדיה החברתית שלנו;
מקבלים מאיתנו תקשורת, כולל הודעות דוא"ל, שיחות טלפון, הודעות טקסט או פקס;

אתרי האינטרנט והשירותים שלנו עשויים להכיל קישורים לאתרי אינטרנט, יישומים ושירותים אחרים המתוחזקים על-ידי צדדים שלישיים. נוהלי המידע של שירותים אחרים, או של פלטפורמות מדיה חברתית המארחות את דפי המדיה החברתית המותגים שלנו, כפופים להצהרות הפרטיות שלהם, שעליך לסקור כדי להבין טוב יותר את נוהלי הפרטיות שלהם.

אילו נתונים אישיים אנו אוספים?

A. נתונים אישיים שאנו אוספים ישירות ממך
הנתונים האישיים שאנו אוספים ישירות ממך כוללים מזהים, מידע מקצועי או קשור לתעסוקה, פרטי חשבון פיננסי, מידע מסחרי, מידע חזותי ומידע אודות פעילות באינטרנט. אנו אוספים מידע כזה במצבים הבאים:
אם אתה מביע עניין בהשגת מידע נוסף על השירותים שלנו:
– בקשת תמיכת לקוחות (כולל גישה לפורטל העזרה וההדרכה)
להירשם כדי להשתמש באתרי האינטרנט שלנו
או להוריד תוכן מסוים,
אנו עשויים לדרוש שתספק לנו את פרטי הקשר שלך, כגון שמך, תפקידך, שם החברה, כתובתך, מספר הטלפון, כתובת הדוא"ל או שם המשתמש והסיסמה שלך;
אם אתם מתכוונים לבצע רכישות דרך אתרי האינטרנט שלנו , אנו עשויים לדרוש שתספק לנו את פרטי הכספים והחשבון שלך, כגון שם חיוב וכתובת, מספר כרטיס אשראי או פרטי חשבון בנק;
אם אתם מקיימים אינטראקציה עם אתרי האינטרנט או הודעות הדוא"ל שלנו, אנו אוספים באופן אוטומטי מידע אודות המכשיר שלך והשימוש שלך באתרי האינטרנט או בהודעות הדוא"ל שלנו (כגון כתובות פרוטוקול אינטרנט (IP) או מזהים אחרים, שעשויים להיחשב כנתונים אישיים באמצעות קבצי עוגיות, ביקוני אינטרנט או טכנולוגיות דומות;
אם אתם משתמשים בשירותים שלנו ומקיים עמם אינטראקציה, אנו אוספים באופן אוטומטי מידע אודות המכשיר שלך ועל השימוש שלך בשירותים שלנו באמצעות קבצי יומן רישום וטכנולוגיות אחרות, שחלקם עשויים להיחשב כנתונים אישיים (ראה בסעיף "איזה התקן ונתוני שימוש אנו מעבדים", להלן);
אם תקשר איתנו באמצעות שיחת טלפון מאיתנו, אנו עשויים להקליט שיחה זו;
אם אתה שולח מרצונך מידע מסוים לשירותים שלנו, כגון מילוי סקר אודות חוויית המשתמש שלך, אנו אוספים את המידע שסיפקת כחלק מבקשה זו.
אם תספק לנו או לספקי השירות שלנו נתונים אישיים כלשהם הקשורים לאנשים אחרים, אתה מצהיר שיש לך את הסמכות לעשות זאת, ובמידת הצורך, קיבלת את ההסכמה הנדרשת, ותאשר כי ניתן להשתמש בה בהתאם להצהרת פרטיות זו. אם אתה סבור שהנתונים האישיים שלך סופקו לנו בצורה לא נכונה, או אם ברצונך לממש את זכויותיך הקשורות לנתונים האישיים שלך, פנה אלינו באמצעות המידע בסעיף "צור קשר" להלן.
B. נתונים אישיים שאנו אוספים ממקורות אחרים
אנו אוספים גם מידע אודותך ממקורות אחרים, כולל צדדים שלישיים מהם אנו רוכשים נתונים אישיים וממידע הזמין לציבור. אנו עשויים לשלב מידע זה עם נתונים אישיים שסופקו על ידך. פעולה זו מסייעת לנו לעדכן, להרחיב ולנתח את הרשומות שלנו, לזהות לקוחות חדשים וליצור פרסום מותאם יותר כדי לספק שירותים שעשויים לעניין אותך. הנתונים האישיים שאנו אוספים ממקורות אחרים

כוללים מזהים, מידע מקצועי או קשור לתעסוקה, מידע חינוכי, מידע מסחרי, מידע חזותי, מידע אודות פעילות באינטרנט והמסקנות לגבי העדפות והתנהגויות. בפרט, אנו אוספים נתונים אישיים כאלה מהמקורות הבאים:
ספקי צד שלישי של פרטי קשר עסקיים, כולל כתובות דיוור, כותרות עבודה, כתובות דוא"ל, מספרי טלפון, נתוני כוונות (או נתוני התנהגות משתמש), כתובות IP, פרופילי מדיה חברתית, כתובות URL של LinkedIn ופרופילים מותאמים אישית, למטרות פרסום ממוקד, אספקת תוכן רלוונטי בדואר אלקטרוני, קידום אירועים ופרופילים, קביעת זכאות ואימות פרטי קשר; ו-
אדם אחר בארגון שלך שעשוי לספק לנו את פרטי הקשר העסקיים שלך למטרות קבלת שירותים; ו-

עם מי אנו משתפים נתונים אישיים?
אנו עשויים לשתף את הנתונים האישיים שלך באופן הבא:

נותני שירות: עם ספקי השירות הקבלנים שלנו, המספקים שירותים כגון ניהול ואירוח של מערכת IT ומערכת, עיבוד כרטיסי אשראי, מחקר וניתוח, שיווק, תמיכת לקוחות והעשרת נתונים למטרות ובהתאם לבסיסים המשפטיים המתוארים לעיל;
לקוחות שאתם אתה מזוהה: אם אתה משתמש בשירותים שלנו כמשתמש מורשה, אנו עשויים לשתף את הנתונים האישיים שלך עם הלקוח המסונף שלך האחראי על הגישה שלך לשירותים במידה הדבר נחוץ לאימות חשבונות ופעילות, לחקירת פעילות חשודה או לאכיפת התנאים והמדיניות שלנו;

צדדים שלישיים המעורבים בעסקה תאגידית: אם אנו מעורבים במיזוג, ארגון מחדש, פירוק או שינוי ארגוני בסיסי אחר, או למכור אתר אינטרנט או יחידה עסקית, או אם כל העסק, הנכסים או המניות שלנו נרכשים על ידי צד שלישי. בהתאם לחוקים החלים, אנו נשתמש במאמצים סבירים כדי להודיע לך על כל העברה של נתונים אישיים לצד שלישי לא מזוהה.
אנו עשויים גם לשתף נתוני שימוש אנונימיים או לא מזוהים עם ספקי השירות של שלג תוכנה לצורך סיוע ל-שלג תוכנה בניתוח ובשיפורים אלה. בנוסף, שלג תוכנה עשויה לשתף נתוני שימוש אנונימיים או לא מזוהים כאלה על בסיס מצטבר במהלך הרגיל של הפעלת העסק שלנו; לדוגמה, אנו עשויים לשתף מידע בפומבי כדי להציג מגמות לגבי השימוש הכללי בשירותים שלנו.

זכויותיך הנוגעות לנתונים האישיים שלך
A. זכויותיך
ייתכן שיש לך זכויות מסוימות הקשורות לנתונים האישיים שלך, בכפוף לחוקי הגנת נתונים מקומיים. בהתאם לחוקים החלים, זכויות אלה עשויות לכלול את הזכות:
גישה לנתונים האישיים שלך המוחזקים על ידינו;
מידע נוסף על האופן שבו עיבדנו את הנתונים האישיים שלך;
לתקן נתונים אישיים לא מדויקים, תוך כדי התחשבות במטרת עיבוד הנתונים האישיים, ולוודא שהם הושלמו.
למחוק את הנתונים האישיים שלך (המכונה גם הזכות להישכח), במידה המותרת בחוקי הגנת הנתונים החלים
הגבל את העיבוד שלנו של הנתונים האישיים שלך, במידה המותרת על פי חוק;
העבר את הנתונים האישיים שלך לגוף אחר, במידה האפשרית (הזכות לנתוני שירות);
להתנגד לכל עיבוד של הנתונים האישיים שלך. כאשר אנו מעבדים את הנתונים האישיים שלך למטרות שיווק ישיר או משתפים עם צדדים שלישיים למטרות השיווק הישיר שלהם, באפשרותך לממש את זכותך להתנגד בכל עת לעיבוד כזה מבלי לספק סיבה ספציפית להתנגדות כזו;
ביטול גילויים מסוימים של הנתונים האישיים שלך לצד שלישי;
אם אתה מתחת לגיל 16, הצטרפות לגילויים מסוימים של הנתונים האישיים שלך לצד שלישי;
לא להיות מופלה לרעה על מימוש זכויותיך המתוארות לעיל;
לא להיות כפוף להחלטה המבוססת אך ורק על עיבוד אוטומטי, כולל פרופיל, המייצר השפעות משפטיות ("קבלת החלטות אוטומטית"). קבלת החלטות אוטומטית אינה מתרחשת כיום באתרי האינטרנט שלנו או בשירותים שלנו; ו-
משוך את הסכמתך בכל עת (במידה שאנו מבססים את העיבוד בהסכמה), מבלי להשפיע על חוקיות העיבוד בהתבסס על הסכמה כזו לפני נסיגתו.

B. כיצד לממש את זכויותיך

כדי לממש את זכויותיך, אנא צרו עמנו קשר באמצעות המידע בסעיף "צור קשר", להלן. ייתכן שהנתונים האישיים שלך מעובדים בתגובה לזכויות אלה. אנו מנסים להגיב לכל הבקשות הלגיטימיות בתוך חודש אלא אם הדבר נדרש אחרת על פי חוק, וניצור עמך קשר אם אנו זקוקים למידע נוסף ממך על מנת לכבד את בקשתך או לאמת את זהותך. מדי פעם זה עלול לקחת לנו יותר מחודש, תוך מתן בחשבון את המורכבות ומספר הבקשות שאנו מקבלים. אם אתה עובד של לקוח שלג תוכנה, מומלץ לפנות למנהל המערכת של המעסיק שלך לקבלת סיוע בתיקון או עדכון המידע שלך.

משתמשים רשומים מסוימים עשויים לעדכן את הגדרות המשתמש, הפרופילים, הגדרות הארגון והרשמות האירועים שלהם על-ידי כניסה לחשבונות שלהם ועריכת ההגדרות או הפרופילים שלהם.

כדי לעדכן את פרטי החיוב שלך, הפסק את החשבון שלך או בקש החזרה או מחיקה של הנתונים האישיים שלך ומידע אחר המשויך לחשבון שלך, פנה אלינו באמצעות המידע בסעיף "צור קשר", להלן.

C. הזכויות שלך בנוגע לנתוני לקוחות

כמתואר לעיל, אנו עשויים גם לעבד נתונים אישיים שנשלחו על-ידי לקוח או עבור לקוח למוצרים ולשירותים שלנו בענן. לכן, אם לא צוין אחרת בהצהרת פרטיות זו או בגילוי נפרד, אנו מעבדים נתונים אישיים כגון מעבד בשם הלקוח שלנו (והשותפים שלו) שהוא הבעל של הנתונים האישיים (עיין בסעיף "ישות שלג תוכנה אחראית" לעיל). איננו אחראים לנוהלי הפרטיות ואבטחת הנתונים של לקוחותינו, שעשויים להיות שונים מאלה המוסברים בהצהרת פרטיות זו. אם הנתונים שלך נמסרו לנו על-ידי לקוח שלג תוכנה או בשמו וברצונך לממש את כל הזכויות שעשויות להיות לך במסגרת חוקי הגנת הנתונים החלים, פנה אליהם ישירות. מכיוון שאנו רשאים לגשת לנתונים של לקוח רק על פי הוראותיו, אם ברצונך להגיש את בקשתך ישירות אלינו, אנא ספק לנו את שמו של לקוח שלג תוכנה ששלח לנו את הנתונים שלך. אנו נפנה את בקשתך ללקוח זה, ונתמוך בו כצורך בתגובה לבקשתך במסגרת זמן סבירה.
C. ההעדפות שלך עבור דואר אלקטרוני ותקשורת שיווקית SMS

אם נעבד את הנתונים האישיים שלך לצורך שליחת פניות שיווקית, תוכל לנהל את קבלת התקשורת השיווקית משלג תוכנה על-ידי לחיצה על הקישור "הסר" הממוקם בתחתית הודעות דואר אלקטרוני שיווקיות של שלג תוכנה, על-ידי מענה או שליחת הודעות SMS ' "הסר"'
שים לב שהצטרפות לתקשורת שיווקית אינה בוחרת אותך בקבלת תקשורת עסקית חשובה הקשורה למערכת היחסים הנוכחית שלך איתנו, כגון תקשורת לגבי המנויים שלך או רישומי אירועים, הודעות שירות או מידע אבטחה.

כיצד אנו מאבטחים את הנתונים האישיים שלך
אנו נוקטים באמצעי זהירות מתאימים, לרבות אמצעים ארגוניים, טכניים ופיזיים כדי לסייע בהגנה מפני הרס, אובדן, שינוי וגילוי בלתי מורשה של הנתונים האישיים שאנו מעבדים או משתמשים בהם.
כל התקשורת מבוצעת בפרוטוקולים מאובטחים.
למרות שאנו פועלים על פי תקנים מקובלים כדי להגן על נתונים אישיים, אף שיטת אחסון או שידור אינה מאובטחת ב- 100%. אתה האחראי הבלעדי להגנה על הסיסמה שלך, להגבלת הגישה למכשירים שלך וחתימה מאתרי אינטרנט ליומן הפגישות שלך. אם יש לך שאלות לגבי האבטחה של אתרי האינטרנט שלנו, אנא צור עמנו קשר באמצעות המידע בסעיף "צור קשר", להלן.
יצירת קשר

על מנת לממש את זכויותיך בנוגע לנתונים האישיים שלך, או אם יש לך שאלות בנוגע להצהרת פרטיות זו או לנוהלי הפרטיות שלנו, אנא לדוא"ל ב-support@sheleg.co.il, התקשר אלינו 03-6137888

דילוג לתוכן