10 סיבות להחלפת מערכת CRM

גם אתם מתוסכלים מהתוכנה לניהול העסק שלכם? הנה עשר סיבות להחליף את התוכנה שלכם

עד לפני כמה שנים הארגון שבו אתם עובדים, הרגיש שהעובדים עובדים בצורה מסורבלת ולא יעילה, שמעתם אי-שם על דבר כזה שנקרא "תוכנה לניהול עסק", התחלתם לחקור את הנושא ובחרתם להתחיל עם תוכנה מסוימת, הרגשתם הקלה מקצועית והארגון החל לצמוח ולשגשג, ועכשיו אתם מרגישים שוב פעם שמשהו חורק בארגון, שמשהו לא עובד כמו פעם, אבל אתם לא יודעים להצביע בדיוק על הבעיה או על הצורך שלכם.
ולכן הכנו במיוחד עבורכם👨‍🏫👨‍💼, רשימת סיבות להחליף את מערכת ה-CRM שלכם ולהתקדם לעולם העסקי/טכנולוגי החדש –

📍מחסור באינפורמציה על הלקוחות שלכם – מה שפעם היתם רוצים לדעת על הלקוחות שלכם, לא בהכרח רלוונטי למה שאתם צריכים ורוצים לדעת עליהם היום
💡פתרון שלג תוכנה – חברת שלג פיתרונות תוכנה מודעת לכך שלכל עסק ישנם צרכים ספציפיים הייחודים עבורו ולכן פיתחנו פיצ'ר ייחודי המותאם לצרכי הלקוח, בפיצ'ר זה אשר נקרא 'מסך חכם' הלקוח יכול להחליט בעצמו אילו פרטים הינם חשובים במיוחד עבורו, ואף לא לאשר את המעבר למסך הבא ללא מילוי סעיף מסוים.
לדוגמא – אם חשוב לכם שהלקוח ימסור לכם את המייל שלו, התוכנה לא תאפשר לנציג לעבור מסך כל עוד הוא לא מילא את סעיף כתובת המייל של הלקוח.

📍 נתונים סטטיסטיים – נתונים ופילוח סטטיסטי נכון ומדויק של הלקוחות שלכם יכול להגדיל את המכירות ואיכות השירות בלפחות 20%
💡פתרון שלג תוכנה – שלג פיתרונות תוכנה, פיתחה מחולל דוחות אטרקטיבי ביותר, שלמעשה גורם לכך שניתן להפיק דוח על כל דבר. לקוחותינו מציינים שהשימוש במחולל הדוחות שלנו סייע למחלקת שירות הלקוחות שלהם לשפר את איכות השירות ב-20% ולמחלקת המכירות העלה ב-10% בממוצע את סגירת העסקאות.

📍ראייה לעתיד – מרבית העסקים לא עושים אפיון צרכים ומרבית החברות מוכרות מוצר ולא פתרון
💡לקוחות שלג מקבלים מאתנו ליווי מלא בכל תהליך ההטמעה, החל מתהליך ההתעניינות שבו אנו מאפיינים את צרכי הלקוח הנוכחיים ומסתכלים איתו קדימה על האופק העסקי שלו, ועד אפיון מערכת מלא והדרכות מלאות על התוכנה לכלל המשתמשים בה בתוך הארגונים על מנת ליצור מעגל תהליכי שלם של הטמעת התוכנה בארגון.

📍סקרים מצאו שחוסר בתקשורת בין המחלקות בארגון גורם להתנהלות ארגונית לקויה אשר מובילה בסופו של דבר לעבודה כפולה, חוסר בסינכרון בין המחלקות השונות בארגון, בזבוז זמן והורדת האפקטיביות של העובדים בארגון

💡פתרון שלג תוכנה – אחד היתרונות המשמעותיים שאנו מטמיעים בתוכנות שלנו זאת היכולת להעביר משימות בין חברי הארגון, ומעקב אחר המשימות אשר העברתם למחלקות אחרות, כך למשל נציג השירות אשר נתקל בשאלה אשר קשורה למחלקת החשבונות, יכול להעביר משימה לאיש הרלוונטי במחלקת הנהלת החשבונות ולעקוב אחר התקדמות המשימה עד אשר הנושא יפתר ויוכל ליצור קשר עם הלקוח.

📍אתם מכניסים את הלידים שלכם ידני ואחד אחד למערכת והם אינם מנותבים ישירות לאנשי המכירות שלכם, דבר אשר פוגע באפקטיביות של מחלקת המכירות בארגון
💡פתרון שלג תוכנה – אחד הבאסט סאלרס שלנו היא מערכת ניתוב הלידים שלנו ישירות לאנשי המכירות באמצעות אוטומציה על בסיס הגדרות מראש. פיצ'ר זה מייעל את מחלקת המכירות בארגון, חוסך זמן, מקצר את זמן התגובה ללקוח, מונע שאלות ויצירת חיכוכים בתוך המחלקה.

📍היעדר אוטומציה בארגון –
💡חברת שלג פיתרונות תוכנה, על שמה כן היא, באה ליצור פיתרונות ייחודיים לקהל הלקוחות שלנו. מודולי האוטומציה שלנו הינם מודולים משתנים על בסיס הצרכים היחודיים שלכם כארגון ולכן אתם בוחרים איפה האוטומציה תתבצע . בהתחלה של כל תהליך ובסיום כל תהליך נתן ללהוסיף אטומציה שמשפרת את הקשר עם הלקוח ואת היעילות של האירגון.

📍אתם מעוניינים בהקמה של מערכת רכישות און-ליין של המוצרים/שירותים שלכם אבל אתם לא מסוגלים לבצע זאת מכיוון שהתוכנה שלכם לא תומכת בתהליכים אלו.
💡אחת הבעיות העיקריות כיום בעולם העסקי, היא ההתממשקות של תוכנות לניהול עסקים עם אתר האינטרנט שלכם, חברת שלג פיתרונות תוכנה פיתחה התממשקות ייחודית לה, כך שכל לקוח שרכש מוצר דרך אתר האינטרנט שלכם יכנס אוטומטית לתוכנה שלכם עם כל הפרטים שהוא השאיר, דבר החוסך המון התעסקויות מיותרות ובעיקר פותח לעסקים עוד אפיקי מכירה נוספים שיכולים להגדיל את כמות המכירות והגברת יכולות השיווק שלהם.

📍 חוויית המשתמש ירודה –
💡העולם העסקי של היום, הוא לא העולם העסקי של לפני כמה שנים, כיום חוויית המשתמש היא שם המשחק בתוכנות לניהול עסק, מחקרים מראים שחוויית משתמש ירודה גורמת לעובדים בארגון לא לנצל את מלוא כוחה של התוכנה, דבר אשר פוגע בניצול הפוטנציאל העסקי של הארגון.
אנו מחשיבים את לקוחותינו לשותפים שלנו לדרך – מערכות שלג פיתרונות תוכנה, הינן מודולריות לחלוטין ולכן ללקוחות שלנו יש חופש פעולה כמעט מלא בכל הקשור להתנהלות והשימוש בתוכנות שלנו.

📍שירות הלקוחות שלכם אינו מתפקד ולא חוזר ללקוחות בזמן או בכלל – רוב מנהלי המחלקות בשירות לקוחות כלל אינם מודעים לבעיות במחלקה
💡 רב הנסתר מן הגלוי בכל הנוגע לשירות הלקוחות ומחלקת המכירות בארגונים, גם כאשר על פניו נראה שהכל מתפקד כראוי במחלקות אלו, הנתונים הסטטיסטיים והדוחות אומרים אחרת, כאשר גם שינוי קטן ככל שיהיה יכול לשפר פלאים את איכות השירות ואיכות המכירה.
שלג פיתרונות תוכנה, פיתחה יומני מעקב ותיכנון ביומן במעקב(יומן התקשרויות) ניתן לעקוב ולנתח את הפעילות של מחלקות השירות והמכירות ובנוסף ביומן המטלות ניתן לבצע תיכנון של העבודה ולקבל תמונה מהירה ומיידית לגבי סטטוס החזרה ללקוחות במחלקת המכירות ומחלקת השירות ואף לנתח זמני חזרה ללקוחות.

📍עבודה במקביל עם מספר מערכות במקום מערכת אחת –
💡הגעתם לסיטואציה, שהסליקה שלכם מתנהלת בתוכנה מסוימת, הנהלת החשבונות שלכם מתנהלת בתוכנה אחרת, ואתם מנהלים את הלידים שלכם בכלל באקסל – כיום, ישנם כ"כ הרבה מערכות טכנולוגיות בחוץ, שכל אחת מהם עונה על צורך עסקי אחר, דבר אשר מוביל לאי-סדר ארגוני, תקשורת לקויה בין המחלקות בארגון והוצאת כספים מיותרים חברת שלג פיתרונות תוכנה – מציעה פיתרון כולל ואינגרטיבי הכולל את כל המרכיבים ובמידת הצורך אנחנו יודעים גם להתממשק למערכות אחרות באופן אוטומטי", כי רק אתם יודעים מה טוב לארגון שלכם.

לקבלת פרטים נוספים:
מחלקת מכירות : 053-3382678 ron@sheleg.co.il www.sheleg.co.il

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

השאירו תגובה

גלילה לראש העמוד

הצהרת נגישות

חברת שלג תוכנה רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, האדון רון קלי בטלפון שמספרו 03-6137888 בדוא"ל ron@sheleg.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

הצהרת פרטיות

הצהרת פרטיות זו של שלג תוכנה ("הצהרת פרטיות") מסבירה את נוהלי הפרטיות שלנו עבור הפעילויות המתוארות בזאת. אנא קרא הצהרת פרטיות זו בעיון כדי ללמוד כיצד אנו אוספים, משתמשים, משתפים ומעבדים מידע אחר הקשור לאנשים ("נתונים אישיים"), וללמוד אודות הזכויות והבחירות שלך בנוגע לנתונים האישיים שלך.

שלג תוכנה הוא הגוף השולט בנתונים האישיים שלך כמתואר בהצהרת פרטיות זו, אלא אם צוין אחרת.

הצהרת פרטיות זו אינה חלה במידה שאנו מעבדים נתונים אישיים בתפקיד של מעבד או ספק שירות בשם לקוחותינו, לרבות היכן שאנו מציעים ללקוחותינו תוכנות ושירותים שונים שדרכם הלקוחות שלנו אוספים מידע לגבי הלקוחות שלהם.
לקבלת מידע מפורט אודות הצהרת הפרטיות הקשורה ללקוחות של שלג תוכנה יש לפנות אליהם ישירות. איננו אחראים לנוהלי הפרטיות או אבטחת הנתונים של לקוחותינו, שעשויים להיות שונים מאלה המוסברים בהצהרת פרטיות זו.

פעילויות מכוסות

הצהרת פרטיות זו חלה על עיבוד הנתונים האישיים שנאספים על ידינו כאשר אתם:
מבקרים באתרי האינטרנט שלנו המציגים או מקשרים להצהרת פרטיות זו;
משתמשים בשירותי ענן שלנו.
מבקרים בדפי המדיה החברתית שלנו;
מקבלים מאיתנו תקשורת, כולל הודעות דוא"ל, שיחות טלפון, הודעות טקסט או פקס;

אתרי האינטרנט והשירותים שלנו עשויים להכיל קישורים לאתרי אינטרנט, יישומים ושירותים אחרים המתוחזקים על-ידי צדדים שלישיים. נוהלי המידע של שירותים אחרים, או של פלטפורמות מדיה חברתית המארחות את דפי המדיה החברתית המותגים שלנו, כפופים להצהרות הפרטיות שלהם, שעליך לסקור כדי להבין טוב יותר את נוהלי הפרטיות שלהם.

אילו נתונים אישיים אנו אוספים?

A. נתונים אישיים שאנו אוספים ישירות ממך
הנתונים האישיים שאנו אוספים ישירות ממך כוללים מזהים, מידע מקצועי או קשור לתעסוקה, פרטי חשבון פיננסי, מידע מסחרי, מידע חזותי ומידע אודות פעילות באינטרנט. אנו אוספים מידע כזה במצבים הבאים:
אם אתה מביע עניין בהשגת מידע נוסף על השירותים שלנו:
– בקשת תמיכת לקוחות (כולל גישה לפורטל העזרה וההדרכה)
להירשם כדי להשתמש באתרי האינטרנט שלנו
או להוריד תוכן מסוים,
אנו עשויים לדרוש שתספק לנו את פרטי הקשר שלך, כגון שמך, תפקידך, שם החברה, כתובתך, מספר הטלפון, כתובת הדוא"ל או שם המשתמש והסיסמה שלך;
אם אתם מתכוונים לבצע רכישות דרך אתרי האינטרנט שלנו , אנו עשויים לדרוש שתספק לנו את פרטי הכספים והחשבון שלך, כגון שם חיוב וכתובת, מספר כרטיס אשראי או פרטי חשבון בנק;
אם אתם מקיימים אינטראקציה עם אתרי האינטרנט או הודעות הדוא"ל שלנו, אנו אוספים באופן אוטומטי מידע אודות המכשיר שלך והשימוש שלך באתרי האינטרנט או בהודעות הדוא"ל שלנו (כגון כתובות פרוטוקול אינטרנט (IP) או מזהים אחרים, שעשויים להיחשב כנתונים אישיים באמצעות קבצי עוגיות, ביקוני אינטרנט או טכנולוגיות דומות;
אם אתם משתמשים בשירותים שלנו ומקיים עמם אינטראקציה, אנו אוספים באופן אוטומטי מידע אודות המכשיר שלך ועל השימוש שלך בשירותים שלנו באמצעות קבצי יומן רישום וטכנולוגיות אחרות, שחלקם עשויים להיחשב כנתונים אישיים (ראה בסעיף "איזה התקן ונתוני שימוש אנו מעבדים", להלן);
אם תקשר איתנו באמצעות שיחת טלפון מאיתנו, אנו עשויים להקליט שיחה זו;
אם אתה שולח מרצונך מידע מסוים לשירותים שלנו, כגון מילוי סקר אודות חוויית המשתמש שלך, אנו אוספים את המידע שסיפקת כחלק מבקשה זו.
אם תספק לנו או לספקי השירות שלנו נתונים אישיים כלשהם הקשורים לאנשים אחרים, אתה מצהיר שיש לך את הסמכות לעשות זאת, ובמידת הצורך, קיבלת את ההסכמה הנדרשת, ותאשר כי ניתן להשתמש בה בהתאם להצהרת פרטיות זו. אם אתה סבור שהנתונים האישיים שלך סופקו לנו בצורה לא נכונה, או אם ברצונך לממש את זכויותיך הקשורות לנתונים האישיים שלך, פנה אלינו באמצעות המידע בסעיף "צור קשר" להלן.
B. נתונים אישיים שאנו אוספים ממקורות אחרים
אנו אוספים גם מידע אודותך ממקורות אחרים, כולל צדדים שלישיים מהם אנו רוכשים נתונים אישיים וממידע הזמין לציבור. אנו עשויים לשלב מידע זה עם נתונים אישיים שסופקו על ידך. פעולה זו מסייעת לנו לעדכן, להרחיב ולנתח את הרשומות שלנו, לזהות לקוחות חדשים וליצור פרסום מותאם יותר כדי לספק שירותים שעשויים לעניין אותך. הנתונים האישיים שאנו אוספים ממקורות אחרים

כוללים מזהים, מידע מקצועי או קשור לתעסוקה, מידע חינוכי, מידע מסחרי, מידע חזותי, מידע אודות פעילות באינטרנט והמסקנות לגבי העדפות והתנהגויות. בפרט, אנו אוספים נתונים אישיים כאלה מהמקורות הבאים:
ספקי צד שלישי של פרטי קשר עסקיים, כולל כתובות דיוור, כותרות עבודה, כתובות דוא"ל, מספרי טלפון, נתוני כוונות (או נתוני התנהגות משתמש), כתובות IP, פרופילי מדיה חברתית, כתובות URL של LinkedIn ופרופילים מותאמים אישית, למטרות פרסום ממוקד, אספקת תוכן רלוונטי בדואר אלקטרוני, קידום אירועים ופרופילים, קביעת זכאות ואימות פרטי קשר; ו-
אדם אחר בארגון שלך שעשוי לספק לנו את פרטי הקשר העסקיים שלך למטרות קבלת שירותים; ו-

עם מי אנו משתפים נתונים אישיים?
אנו עשויים לשתף את הנתונים האישיים שלך באופן הבא:

נותני שירות: עם ספקי השירות הקבלנים שלנו, המספקים שירותים כגון ניהול ואירוח של מערכת IT ומערכת, עיבוד כרטיסי אשראי, מחקר וניתוח, שיווק, תמיכת לקוחות והעשרת נתונים למטרות ובהתאם לבסיסים המשפטיים המתוארים לעיל;
לקוחות שאתם אתה מזוהה: אם אתה משתמש בשירותים שלנו כמשתמש מורשה, אנו עשויים לשתף את הנתונים האישיים שלך עם הלקוח המסונף שלך האחראי על הגישה שלך לשירותים במידה הדבר נחוץ לאימות חשבונות ופעילות, לחקירת פעילות חשודה או לאכיפת התנאים והמדיניות שלנו;

צדדים שלישיים המעורבים בעסקה תאגידית: אם אנו מעורבים במיזוג, ארגון מחדש, פירוק או שינוי ארגוני בסיסי אחר, או למכור אתר אינטרנט או יחידה עסקית, או אם כל העסק, הנכסים או המניות שלנו נרכשים על ידי צד שלישי. בהתאם לחוקים החלים, אנו נשתמש במאמצים סבירים כדי להודיע לך על כל העברה של נתונים אישיים לצד שלישי לא מזוהה.
אנו עשויים גם לשתף נתוני שימוש אנונימיים או לא מזוהים עם ספקי השירות של שלג תוכנה לצורך סיוע ל-שלג תוכנה בניתוח ובשיפורים אלה. בנוסף, שלג תוכנה עשויה לשתף נתוני שימוש אנונימיים או לא מזוהים כאלה על בסיס מצטבר במהלך הרגיל של הפעלת העסק שלנו; לדוגמה, אנו עשויים לשתף מידע בפומבי כדי להציג מגמות לגבי השימוש הכללי בשירותים שלנו.

זכויותיך הנוגעות לנתונים האישיים שלך
A. זכויותיך
ייתכן שיש לך זכויות מסוימות הקשורות לנתונים האישיים שלך, בכפוף לחוקי הגנת נתונים מקומיים. בהתאם לחוקים החלים, זכויות אלה עשויות לכלול את הזכות:
גישה לנתונים האישיים שלך המוחזקים על ידינו;
מידע נוסף על האופן שבו עיבדנו את הנתונים האישיים שלך;
לתקן נתונים אישיים לא מדויקים, תוך כדי התחשבות במטרת עיבוד הנתונים האישיים, ולוודא שהם הושלמו.
למחוק את הנתונים האישיים שלך (המכונה גם הזכות להישכח), במידה המותרת בחוקי הגנת הנתונים החלים
הגבל את העיבוד שלנו של הנתונים האישיים שלך, במידה המותרת על פי חוק;
העבר את הנתונים האישיים שלך לגוף אחר, במידה האפשרית (הזכות לנתוני שירות);
להתנגד לכל עיבוד של הנתונים האישיים שלך. כאשר אנו מעבדים את הנתונים האישיים שלך למטרות שיווק ישיר או משתפים עם צדדים שלישיים למטרות השיווק הישיר שלהם, באפשרותך לממש את זכותך להתנגד בכל עת לעיבוד כזה מבלי לספק סיבה ספציפית להתנגדות כזו;
ביטול גילויים מסוימים של הנתונים האישיים שלך לצד שלישי;
אם אתה מתחת לגיל 16, הצטרפות לגילויים מסוימים של הנתונים האישיים שלך לצד שלישי;
לא להיות מופלה לרעה על מימוש זכויותיך המתוארות לעיל;
לא להיות כפוף להחלטה המבוססת אך ורק על עיבוד אוטומטי, כולל פרופיל, המייצר השפעות משפטיות ("קבלת החלטות אוטומטית"). קבלת החלטות אוטומטית אינה מתרחשת כיום באתרי האינטרנט שלנו או בשירותים שלנו; ו-
משוך את הסכמתך בכל עת (במידה שאנו מבססים את העיבוד בהסכמה), מבלי להשפיע על חוקיות העיבוד בהתבסס על הסכמה כזו לפני נסיגתו.

B. כיצד לממש את זכויותיך

כדי לממש את זכויותיך, אנא צרו עמנו קשר באמצעות המידע בסעיף "צור קשר", להלן. ייתכן שהנתונים האישיים שלך מעובדים בתגובה לזכויות אלה. אנו מנסים להגיב לכל הבקשות הלגיטימיות בתוך חודש אלא אם הדבר נדרש אחרת על פי חוק, וניצור עמך קשר אם אנו זקוקים למידע נוסף ממך על מנת לכבד את בקשתך או לאמת את זהותך. מדי פעם זה עלול לקחת לנו יותר מחודש, תוך מתן בחשבון את המורכבות ומספר הבקשות שאנו מקבלים. אם אתה עובד של לקוח שלג תוכנה, מומלץ לפנות למנהל המערכת של המעסיק שלך לקבלת סיוע בתיקון או עדכון המידע שלך.

משתמשים רשומים מסוימים עשויים לעדכן את הגדרות המשתמש, הפרופילים, הגדרות הארגון והרשמות האירועים שלהם על-ידי כניסה לחשבונות שלהם ועריכת ההגדרות או הפרופילים שלהם.

כדי לעדכן את פרטי החיוב שלך, הפסק את החשבון שלך או בקש החזרה או מחיקה של הנתונים האישיים שלך ומידע אחר המשויך לחשבון שלך, פנה אלינו באמצעות המידע בסעיף "צור קשר", להלן.

C. הזכויות שלך בנוגע לנתוני לקוחות

כמתואר לעיל, אנו עשויים גם לעבד נתונים אישיים שנשלחו על-ידי לקוח או עבור לקוח למוצרים ולשירותים שלנו בענן. לכן, אם לא צוין אחרת בהצהרת פרטיות זו או בגילוי נפרד, אנו מעבדים נתונים אישיים כגון מעבד בשם הלקוח שלנו (והשותפים שלו) שהוא הבעל של הנתונים האישיים (עיין בסעיף "ישות שלג תוכנה אחראית" לעיל). איננו אחראים לנוהלי הפרטיות ואבטחת הנתונים של לקוחותינו, שעשויים להיות שונים מאלה המוסברים בהצהרת פרטיות זו. אם הנתונים שלך נמסרו לנו על-ידי לקוח שלג תוכנה או בשמו וברצונך לממש את כל הזכויות שעשויות להיות לך במסגרת חוקי הגנת הנתונים החלים, פנה אליהם ישירות. מכיוון שאנו רשאים לגשת לנתונים של לקוח רק על פי הוראותיו, אם ברצונך להגיש את בקשתך ישירות אלינו, אנא ספק לנו את שמו של לקוח שלג תוכנה ששלח לנו את הנתונים שלך. אנו נפנה את בקשתך ללקוח זה, ונתמוך בו כצורך בתגובה לבקשתך במסגרת זמן סבירה.
C. ההעדפות שלך עבור דואר אלקטרוני ותקשורת שיווקית SMS

אם נעבד את הנתונים האישיים שלך לצורך שליחת פניות שיווקית, תוכל לנהל את קבלת התקשורת השיווקית משלג תוכנה על-ידי לחיצה על הקישור "הסר" הממוקם בתחתית הודעות דואר אלקטרוני שיווקיות של שלג תוכנה, על-ידי מענה או שליחת הודעות SMS ' "הסר"'
שים לב שהצטרפות לתקשורת שיווקית אינה בוחרת אותך בקבלת תקשורת עסקית חשובה הקשורה למערכת היחסים הנוכחית שלך איתנו, כגון תקשורת לגבי המנויים שלך או רישומי אירועים, הודעות שירות או מידע אבטחה.

כיצד אנו מאבטחים את הנתונים האישיים שלך
אנו נוקטים באמצעי זהירות מתאימים, לרבות אמצעים ארגוניים, טכניים ופיזיים כדי לסייע בהגנה מפני הרס, אובדן, שינוי וגילוי בלתי מורשה של הנתונים האישיים שאנו מעבדים או משתמשים בהם.
כל התקשורת מבוצעת בפרוטוקולים מאובטחים.
למרות שאנו פועלים על פי תקנים מקובלים כדי להגן על נתונים אישיים, אף שיטת אחסון או שידור אינה מאובטחת ב- 100%. אתה האחראי הבלעדי להגנה על הסיסמה שלך, להגבלת הגישה למכשירים שלך וחתימה מאתרי אינטרנט ליומן הפגישות שלך. אם יש לך שאלות לגבי האבטחה של אתרי האינטרנט שלנו, אנא צור עמנו קשר באמצעות המידע בסעיף "צור קשר", להלן.
יצירת קשר

על מנת לממש את זכויותיך בנוגע לנתונים האישיים שלך, או אם יש לך שאלות בנוגע להצהרת פרטיות זו או לנוהלי הפרטיות שלנו, אנא לדוא"ל ב-support@sheleg.co.il, התקשר אלינו 03-6137888

דילוג לתוכן