10 סיבות להחלפת מערכת CRM

גם אתם מתוסכלים מהתוכנה לניהול העסק שלכם? הנה עשר סיבות להחליף את התוכנה שלכם

עד לפני כמה שנים הארגון שבו אתם עובדים, הרגיש שהעובדים עובדים בצורה מסורבלת ולא יעילה, שמעתם אי-שם על דבר כזה שנקרא "תוכנה לניהול עסק", התחלתם לחקור את הנושא ובחרתם להתחיל עם תוכנה מסוימת, הרגשתם הקלה מקצועית והארגון החל לצמוח ולשגשג, ועכשיו אתם מרגישים שוב פעם שמשהו חורק בארגון, שמשהו לא עובד כמו פעם, אבל אתם לא יודעים להצביע בדיוק על הבעיה או על הצורך שלכם.
ולכן הכנו במיוחד עבורכם👨‍🏫👨‍💼, רשימת סיבות להחליף את מערכת ה-CRM שלכם ולהתקדם לעולם העסקי/טכנולוגי החדש –

📍מחסור באינפורמציה על הלקוחות שלכם – מה שפעם היתם רוצים לדעת על הלקוחות שלכם, לא בהכרח רלוונטי למה שאתם צריכים ורוצים לדעת עליהם היום
💡פתרון שלג תוכנה – חברת שלג פיתרונות תוכנה מודעת לכך שלכל עסק ישנם צרכים ספציפיים הייחודים עבורו ולכן פיתחנו פיצ'ר ייחודי המותאם לצרכי הלקוח, בפיצ'ר זה אשר נקרא 'מסך חכם' הלקוח יכול להחליט בעצמו אילו פרטים הינם חשובים במיוחד עבורו, ואף לא לאשר את המעבר למסך הבא ללא מילוי סעיף מסוים.
לדוגמא – אם חשוב לכם שהלקוח ימסור לכם את המייל שלו, התוכנה לא תאפשר לנציג לעבור מסך כל עוד הוא לא מילא את סעיף כתובת המייל של הלקוח.

📍 נתונים סטטיסטיים – נתונים ופילוח סטטיסטי נכון ומדויק של הלקוחות שלכם יכול להגדיל את המכירות ואיכות השירות בלפחות 20%
💡פתרון שלג תוכנה – שלג פיתרונות תוכנה, פיתחה מחולל דוחות אטרקטיבי ביותר, שלמעשה גורם לכך שניתן להפיק דוח על כל דבר. לקוחותינו מציינים שהשימוש במחולל הדוחות שלנו סייע למחלקת שירות הלקוחות שלהם לשפר את איכות השירות ב-20% ולמחלקת המכירות העלה ב-10% בממוצע את סגירת העסקאות.

📍ראייה לעתיד – מרבית העסקים לא עושים אפיון צרכים ומרבית החברות מוכרות מוצר ולא פתרון
💡לקוחות שלג מקבלים מאתנו ליווי מלא בכל תהליך ההטמעה, החל מתהליך ההתעניינות שבו אנו מאפיינים את צרכי הלקוח הנוכחיים ומסתכלים איתו קדימה על האופק העסקי שלו, ועד אפיון מערכת מלא והדרכות מלאות על התוכנה לכלל המשתמשים בה בתוך הארגונים על מנת ליצור מעגל תהליכי שלם של הטמעת התוכנה בארגון.

📍סקרים מצאו שחוסר בתקשורת בין המחלקות בארגון גורם להתנהלות ארגונית לקויה אשר מובילה בסופו של דבר לעבודה כפולה, חוסר בסינכרון בין המחלקות השונות בארגון, בזבוז זמן והורדת האפקטיביות של העובדים בארגון

💡פתרון שלג תוכנה – אחד היתרונות המשמעותיים שאנו מטמיעים בתוכנות שלנו זאת היכולת להעביר משימות בין חברי הארגון, ומעקב אחר המשימות אשר העברתם למחלקות אחרות, כך למשל נציג השירות אשר נתקל בשאלה אשר קשורה למחלקת החשבונות, יכול להעביר משימה לאיש הרלוונטי במחלקת הנהלת החשבונות ולעקוב אחר התקדמות המשימה עד אשר הנושא יפתר ויוכל ליצור קשר עם הלקוח.

📍אתם מכניסים את הלידים שלכם ידני ואחד אחד למערכת והם אינם מנותבים ישירות לאנשי המכירות שלכם, דבר אשר פוגע באפקטיביות של מחלקת המכירות בארגון
💡פתרון שלג תוכנה – אחד הבאסט סאלרס שלנו היא מערכת ניתוב הלידים שלנו ישירות לאנשי המכירות באמצעות אוטומציה על בסיס הגדרות מראש. פיצ'ר זה מייעל את מחלקת המכירות בארגון, חוסך זמן, מקצר את זמן התגובה ללקוח, מונע שאלות ויצירת חיכוכים בתוך המחלקה.

📍היעדר אוטומציה בארגון –
💡חברת שלג פיתרונות תוכנה, על שמה כן היא, באה ליצור פיתרונות ייחודיים לקהל הלקוחות שלנו. מודולי האוטומציה שלנו הינם מודולים משתנים על בסיס הצרכים היחודיים שלכם כארגון ולכן אתם בוחרים איפה האוטומציה תתבצע . בהתחלה של כל תהליך ובסיום כל תהליך נתן ללהוסיף אטומציה שמשפרת את הקשר עם הלקוח ואת היעילות של האירגון.

📍אתם מעוניינים בהקמה של מערכת רכישות און-ליין של המוצרים/שירותים שלכם אבל אתם לא מסוגלים לבצע זאת מכיוון שהתוכנה שלכם לא תומכת בתהליכים אלו.
💡אחת הבעיות העיקריות כיום בעולם העסקי, היא ההתממשקות של תוכנות לניהול עסקים עם אתר האינטרנט שלכם, חברת שלג פיתרונות תוכנה פיתחה התממשקות ייחודית לה, כך שכל לקוח שרכש מוצר דרך אתר האינטרנט שלכם יכנס אוטומטית לתוכנה שלכם עם כל הפרטים שהוא השאיר, דבר החוסך המון התעסקויות מיותרות ובעיקר פותח לעסקים עוד אפיקי מכירה נוספים שיכולים להגדיל את כמות המכירות והגברת יכולות השיווק שלהם.

📍 חוויית המשתמש ירודה –
💡העולם העסקי של היום, הוא לא העולם העסקי של לפני כמה שנים, כיום חוויית המשתמש היא שם המשחק בתוכנות לניהול עסק, מחקרים מראים שחוויית משתמש ירודה גורמת לעובדים בארגון לא לנצל את מלוא כוחה של התוכנה, דבר אשר פוגע בניצול הפוטנציאל העסקי של הארגון.
אנו מחשיבים את לקוחותינו לשותפים שלנו לדרך – מערכות שלג פיתרונות תוכנה, הינן מודולריות לחלוטין ולכן ללקוחות שלנו יש חופש פעולה כמעט מלא בכל הקשור להתנהלות והשימוש בתוכנות שלנו.

📍שירות הלקוחות שלכם אינו מתפקד ולא חוזר ללקוחות בזמן או בכלל – רוב מנהלי המחלקות בשירות לקוחות כלל אינם מודעים לבעיות במחלקה
💡 רב הנסתר מן הגלוי בכל הנוגע לשירות הלקוחות ומחלקת המכירות בארגונים, גם כאשר על פניו נראה שהכל מתפקד כראוי במחלקות אלו, הנתונים הסטטיסטיים והדוחות אומרים אחרת, כאשר גם שינוי קטן ככל שיהיה יכול לשפר פלאים את איכות השירות ואיכות המכירה.
שלג פיתרונות תוכנה, פיתחה יומני מעקב ותיכנון ביומן במעקב(יומן התקשרויות) ניתן לעקוב ולנתח את הפעילות של מחלקות השירות והמכירות ובנוסף ביומן המטלות ניתן לבצע תיכנון של העבודה ולקבל תמונה מהירה ומיידית לגבי סטטוס החזרה ללקוחות במחלקת המכירות ומחלקת השירות ואף לנתח זמני חזרה ללקוחות.

📍עבודה במקביל עם מספר מערכות במקום מערכת אחת –
💡הגעתם לסיטואציה, שהסליקה שלכם מתנהלת בתוכנה מסוימת, הנהלת החשבונות שלכם מתנהלת בתוכנה אחרת, ואתם מנהלים את הלידים שלכם בכלל באקסל – כיום, ישנם כ"כ הרבה מערכות טכנולוגיות בחוץ, שכל אחת מהם עונה על צורך עסקי אחר, דבר אשר מוביל לאי-סדר ארגוני, תקשורת לקויה בין המחלקות בארגון והוצאת כספים מיותרים חברת שלג פיתרונות תוכנה – מציעה פיתרון כולל ואינגרטיבי הכולל את כל המרכיבים ובמידת הצורך אנחנו יודעים גם להתממשק למערכות אחרות באופן אוטומטי", כי רק אתם יודעים מה טוב לארגון שלכם.

לקבלת פרטים נוספים:
מחלקת מכירות : 053-3382678 ron@sheleg.co.il www.sheleg.co.il

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

השאירו תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן