הרגע שלו כולכם חיכיתם לו הגיע
חברת שלג פתרונות תוכנה, אחת מחלוצות התוכנה בישראל, פעם נוספת קופצת מדרגה מבחינת הטיפול בקשרי הלקוח והמתעניינים (לידים).
בחצי שנה האחרונה, בזמן שרוב עולם התוכנה היה שקוע בתרדמת, אנחנו עבדנו מאחורי הקלעים על יצירת אינטגרציה ייחודית בין ה-WHATSAPP לבין הכלים הארגוניים הקיימים בכל עסק
- אינטיגרציה ייחודית בין המייל הארגוני ל-WHATSAPP
- אינטיגרציה ייחודית בין תוכנת BO מבית שלג פתרונות תוכנה ל-WHATSAPP
- אינטיגרצה ייחודית בין תוכנות נוספות ל-WHATSAPP
הפתרון שאנו מציעים למעשה גורם לתוכנת המסרים WHATSAPP להפוך להיות כחלק אינטגרלי מכלי הניהול הארגוניים וכאמצעי תקשורת יעיל עם קהל לקוחותיכם והמתעניינים, ולא כפי שזה נעשה כיום בחלק גדול מהעסקים כאשר במקרה הטוב הארגון מספק נייד ייעודי עבור הוואטסאפ או במקרה הגרוע כאשר אחד הנציגים של הארגון, מגדיל ראש ומשתמש בנייד הפרטי שלו כדי לסגור עסקה או לתת הרגשה טובה ללקוח שדואגים לו עד הסוף.

הפתרון שאנו מציעים למעשה גורם לתוכנת המסרים WHATSAPP להפוך להיות כחלק אינטגרלי מכלי הניהול הארגוניים וכאמצעי תקשורת יעיל עם קהל לקוחותיכם והמתעניינים, ולא כפי שזה נעשה כיום בחלק גדול מהעסקים כאשר במקרה הטוב הארגון מספק נייד ייעודי עבור הוואטסאפ או במקרה הגרוע כאשר אחד הנציגים של הארגון, מגדיל ראש ומשתמש בנייד הפרטי שלו כדי לסגור עסקה או לתת הרגשה טובה ללקוח שדואגים לו עד הסוף.
יתרונות האינטגרציה
- מאפשר לבעלי עסקים להרים את הראש ולא להיות יום שלם בתוך הוואטסאפ
- העברת מסמכים בצורה פשוטה מהתוכנה / מייל ללקוח באמצעות ה-WHATSAPP
- מאפשר ללקוח להמשיך לנהל את השיחה באמצעי התקשורת שהוא רגיל אליו
- מאפשר לארגון לשמר את צורת העבודה המועדפת אם זה באמצעות התוכנה הקיימת בארגון או באמצעות המייל הארגוני
- ריכוז שיחות הוואטסאפ במקום אחד שנגיש לכולם (WHATSAPP2MAIL) / ריכוז שיחות הוואטסאפ בכרטיס הלקוח
- מאפשר לעוד עובדים להגיב להודעה שנשלחה ולא לחכות למי שהמספר וואטסאפ מחובר לנייד שלו
- שימור העבודה גם כאשר הנייד מושבת והמחשב ללא וואטסאפ ווב
- אין צורך להשקיע במכשיר סלולרי
- אין צורך בהתקשרות עם חברת סלולר
- אין צורך לסרוק קודי QR
- אין צורך בהתקנת תוכנות
- המשך העבודה בממשק המועדף עליכם
- העברת המסרים בלחיצת כפתור לעמיתים לעבודה
- שיחת "אינסטנט" ללא צורך בהמתנה לתשובה
- תיעוד כל השיחה במערכת המייל / כרטיס הלקוח
- חיסכון של זמן עבודה
- ערוץ התקשורת הוא דו כיווני, כאשר לרוב הודעת SMS משמשת ככלי להעברת מסר בלבד
- ערוץ שיחות נוסף, פחות רשמי מהמייל או הודעת SMS
- יצירת אוטומציות מותאמי לקוח ב-WHATSAPP
דוגמאות לעסקים שהשירות יתאים להם
- עסקים בעלי אתרים עם כפתור צור קשר באמצעות הוואטסאפ
- עסקים אשר זקוקים / מעוניינים במעקב אחר פניות בוואטסאפ
- עסקים אשר מעוניינים ליצור זמינות מלאה גם בוואטסאפ
- מנהלים אשר מעוניינים לנהל ולעקוב אחר כלל התקשורת עם הלקוחות והמתעניינים
- עצמאיים אשר עובדים במקביל גם בוואטסאפ וגם במייל ומעוניינים לחסוך את הזמן במעבר מפלטפורמה לפלטפורמה