דף נחיתה חכם ומדוע אתם חייבים כזה לעסק שלכם?
בימים שלפני האינטרנט יכולנו לקבל מידע שיווקי ממוקד על שירותים ומוצרים דרך מוצרי דפוס מעוצבים שנחתו בתיבת הדואר שלנו או חולקו לנו בין דפי עיתונים או באירועים שונים. עלונים אלה מכרו לנו שירות או מוצר ממוקד עם כל המידע שנדרש לנו עליו, ובהם גם פרטי יצירת קשר ואפילו קופונים וקודי הנחה והטבות מסוימות. היום, כשאין כבר כמעט צורך במוצרי דפוס בגלל המגמה הירוקה לשמירה על קיימות, אנחנו מעבירים את כל פעילות השיווק שלנו לאינטרנט וגם שם מוצאים דרך חכמה להפיץ עלוני שיווק ממוקדים עם אזורים שונים שעליהם אפשר ללחוץ ולקבל הנחה, טופס הרשמה, כפתור התקשורת ישיר, התחברות לווצאפ ועוד. לעלון שיווקי דיגיטלי כזה קוראים למעשה דף נחיתה, משום שכשאנחנו מחפשים שירות או מוצר מסוים אנחנו נוחתים בדך כזה שהוא למעשה אתר בעל דף אחד שמרכז את כל האפשרויות שבעל העסק מציע לנו כדי לקנות אצלו.
היתרונות של דף נחיתה חכם לעסק שלכם
ראשית, ברור שהיום זאת הדרך הזולה והאפקטיבית ביותר להגיע ללקוחות שלכם, משום שהדף מקודם בכל אמצעי הפרסום באינטרנט וזה מה שלקוחות פוטנציאליים רואים כשהם מחפשים אתכם. שנית, הדף הזה מוסר מידע ממוקד וענייני מבלי להתפרס על יותר מדי נושאים כדי למכור ללקוח שלכם, שמעריך את הגישה הישירה שמוסרת לו כמה שיותר מידע בגלילת עמוד אינטרנט אחד. שלישית, אם אתם רוצים למשוך תשומת לב של לקוחות עדיף שהפלטפורמה שבה בנוי דף הנחיתה שלכם תהיה עצמאית וייחודית לעסקים שמחפשים מקום כזה, במקום ללכת לאיבוד בין אתרים ודפי נחיתה שונים ורבים. למי שחושש שמדובר בבניית אתרים, לא חובה להבין בוורדפרס או בבניית אתרים על מנת לבנות דף נחיתה כזה שיהיה אפקטיבי ויקודם היטב בגוגל.
בנייה נכונה של דף נחיתה
כדי לבנות דף נחיתה נכון ויעיל שעושה את העבודה, רצוי לפעול לפי הטיפים הבאים:
- עיצוב גרפי לא עמוס מדי, בצבעי הלוגו שלכם כדי שלקוחות יזהו אתכם מיד, וללא גודש בעיניים של אלמנטים גרפיים שמסתירים את המסרים המילוליים העיקריים.
- ניסוח נכון של משפטי מכירה וקופירייטינג מנצח שילכוד את תשומת הלב של הלקוחות וימשוך אותם לבצע פעולות בדף נחיתה.
- בניית אזורים לחיצים וטפסים מיוחדים ליצירת קשר והשארת פרטים. זו הרי המטרה העיקרית של דף נחיתה – להמיר את הקריאה בפעולה שאותה רציתם שיבצעו, כמו הרשמה לניוזלטר, הרשמה לוובינר או לקורס, קניית מוצר או הזמנת שירות, התקשרות לשם התייעצות, הפיכה לליד שפירושה השארת פרטים ליצירת קשר אתם, תגובה כלשהי במדיה החברתית כמו שיתוף והמלצה ועוד.
מה חשוב לדעת על כתיבת התוכן לדף הנחיתה שלכם?
תוכן של דף נחיתה הוא הסוד הגדול של המכירות דרכו. דף נחיתה חייב למכור מוצר או שירות ולכן זהו העיקר שחייבים להקפיד בו ולכתוב אותו נכון. לקוחות פוטנציאליים לא יחפשו את האתר שלכם לחפש מידע נוסף על המוצר אם לא תדברו עליו בצורה מפורטת ורצוי גם לספק מחיר, אם זה אפשרי. אפשר להוסיף תיאורים מחמיאים על המוצר והמלצות, פירוט היתרונות של המוצר והשירות ולמה דווקא אצלכם כדאי לקנות, מה ייתן להם טופס ההרשמה בדף הנחיתה ואיך תנצלו זאת לטובה מבלי להטריד אותם עם הצעות לא רלוונטיות, למשל, כדי לעודד אותם להירשם ולהפוך לליד חם שמעוניין לקנות. זכרו שתוכן מכבד, כתוב ברהיטות, מוגה וערוך ללא שגיאות, הוא תוכן שהלקוח שלכם יעריך מאוד וישמח לקנות אצלכם, או לפחות ליצור קשר ולהצטרף לרשימת הדיוור שלכם.