נעים להכיר – הלקוח
קהל הלקוחות שלך, הצרכן הוא המפתח להצלחת העסק. קהל לקוחות גדול, לקוחות חוזרים, צרכנים מרוצים כל אלו הם הבסיס והלב לקיומו והתפתחו של העסק. ככל שתכירו טוב יותר את הלקוח שלכם תאפשרו לעסק שלכם לצמוח מהר וטוב יותר.
לפנייכם מספר דגשים חשובים בכל הנוגע להכרת הלקוח
מי הוא קהל היעד ?
כבעלי עסק המוכרים מוצר או שירות, אתם לבטח מכירים, את קהל הלקוחות שלכם, אתם יודעים מה הם רוצים, איזה שאלות הם שואלים אתכם ומה המחיר שגורם להם להיות מרוצים, אך האם טרחתם לנסות להכיר אותם באמת? מעבר לצרכן המעוניין בשירות או מוצר, האם יש מכנה משותף לקהל היעד הפוטנציאלי, היכן הוא מסתובב? האם ישנם עוד מוצרים משלימים שיעניינו את קהל היעד? מה הבעיה האמיתית של הלקוח שלכם. מידע והכרות מעמיקה עם קהל היעד יכול לסייע לכם להגדיל את קהל הלקוחות של העסק ואת שביעות הרצון.
לתת ללקוח שירות טוב
להביא את הלקוח לעסק זו משימה מורכבת אבל לגרום לו להשאר זו כבר משימה שונה לגמרי, עליכם להקפיד על מחיר טוב, מוצר איכותי ובראש סדר העדיפויות שירות טוב. תנו ללקוח שלכם להרגיש שהוא לא עוד אחד, אלא שהוא חשוב לכם ומיוחד. יש לקחת בחשבון שצרכן יבחר בעסק עם שירות טוב ומחיר יקר על פני מחיר זול ושירות נוראי. ולכן הקפידו לתת מענה מקצועי ושירות איכותי לכלל הלקוחות שלכם
מענה איכותי וטוב ללקוח שלכם כולל מידע מוקדם על הלקוח, אם הלקוח שלכם פונה אליכם דרך פלטפורמות שונות רכזו את כל מקורות המידע, דאגו מראש שבארגון שלכם תהיה מערכת CRM עם יכולת איחוד פניות ותיעוד , כך שיהיה לכם את כל המידע על הלקוח, פניות עבר, מידע שנמסר, מקורות מהם הוא הגיע אליכם. בדרך זו תוכלו לפנות ללקוח בהמשך עם מוצרים משלימים, תוכלו במעמד השיחה לציין בפניו שזו לא הפעם הראשונה בה אתם משוחחים ולתת לו את ההרגשה שהוא חשוב לכם. מערכת CRM ארגונית תסייע לכם בארגון כלל הפניות והלידים בעסק ולתת ללקוחות שלכם שירות לא פחות ממצויין!