הטמעה מוצלחת

הטמעת מערכת CRM

קשר מוצלח עם הלקוח הוא אחד הפרמטרים החשובים באמצעותם ניתן לבחון את הצלחת העסק והרווחיות שלו. קשר עם לקוח צריך להתנהל היטב, לאורך זמן, בצורה מסודרת. חשוב לא להסתמך רק על פנייתו היזומה אלא שיהיו בידכם הכלים להציע הצעות רלוונטיות עבורו, לדעת להקדים אותו ולגרום לו לבצע רכישה ולהעדיף אתכם על פני מתחרים. מערכת CRM או מערכת לניהול לקוחות היא כלי חשוב ואף כלי חובה על מנת לנהל היום, בעידן בו לרשות לקוחות עומדות שפע של אפשרויות, קשר טוב וארוך טווח עם לקוח.

הצלחה היא לא רק תלויה בלקוחות חדשים

לפני שניתן כלים להטמעה מוצלחת של מערכת CRM חשוב לנו להזכיר שלקוחות חדשים הם לחלוטין לא סימן יחיד להצלחת עסק. בעלי עסק רבים משקיעים משאבים רבים בשיווק ו"לכידת" לקוחות חדשים, כשלמעשה העיקר עליו עסק מתבסס הוא דווקא לקוחות חוזרים, אותם לקוחות המעדיפים לפנות אליכם ונוצר מולם קשר מסוים בתדירות ובסדר גודל משתנים. לכן, מערכת CRM איתה תנהלו טוב יותר את הקשר מול לקוח היא חיונית ביותר.

כמה טיפים להטמעה מוצלחת

התקנת המערכת הוא שלב ראשון וחשוב אך אינו יחיד. חשוב לא פחות ללמוד את המערכת היטב ולעשות כל שניתן להטמעה מוצלחת שלה לא רק מולכם אלא מול כל העובדים:
לבחור אדם שהנושא יהיה תחת אחריותו: כפי שאתם בוחרים אדם מסוים שאחראי על תחום כלשהו בעסק: שירות לקוחות, מכירות, תחום מקצועי הקשור לעסק, כך בחרו אדם אחד שתפקידו הוא הטמעת המערכת. אדם זה צריך להיות קודם כל כזה שמוביל פרויקט ויכול לסחוף אחריו אחרים בכך שיבהיר עד כמה הדבר חשוב ותורם לכולם. מעבר לכך הוא צריך להיות בעל יכולת ללמוד היטב את המערכת, מומלץ בעזרתו של נציג החברה שממנה אתם רוכשים את המערכת כדי שילמד את כל האפשרויות והכלים בה.
אחידות בעבודה עם המערכת: מערכת CRM היא כלי מצוין כל עוד מקפידים להשתמש בו נכון. אם לדוגמה ישנם נציגי מכירות שמזינים כל מכירה וכאלה שלא, המערכת מאבדת מהפוטנציאל שלה לשרת אתכם בניהול הלקוחות. חשוב לקבוע כללים ברורים ואחידים לעבודה בכל התחומים בהם המערכת עוסקת כך שבחברה גדולה מדובר על עובדים רבים שצריכים להכיר את הכללים ולעבוד לפיהם.

אהבתם? נשמח לשיתופים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

מידע וטיפים

ניהול לידים במוסדות וארגונים

אם יש משהו שכל ארגון מקצועי צריך זו מערכת לניהול קשרי לקוחות. אם יש משהו שכל מוסד אקדמי וארגון לימודי צריך זו מערכת לניהול קשרי

גלילה לראש העמוד

הצהרת נגישות

חברת שלג תוכנה רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, האדון רון קלי בטלפון שמספרו 03-6137888 בדוא"ל ron@sheleg.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן