הטמעת מערכת CRM בארגון

הטמעת מערכת CRM בארגון

הטמעת מערכת CRM בארגון מצריכה לשנות בן רגע את תהליכי העבודה הרגילים, על פיהם נוהגים שנים רבות עובדי ומנהלי הארגון ולערוך את ההתאמות המחויבות למערכת ה-CRM. חשוב לזכור, שלא מדובר רק בכלי טכנולוגי משוכלל הפועל בכוחות עצמו אלא יש גם להתייחסלגורם האנושי – העובדים והמנהלים המשתמשים בו ולרתום אותם לנושא. זאת,על מנת להטמיע את המערכת בצורה קלה ומוצלחת ולהגדיל באופן משמעותי את יעילות השימוש בה.

הטמעת מערכת CRM בארגון בצורה קלה ויעילה

תהליך הטמעת מערכת CRM בארגון אינו דבר פשוט, מאחר ומדובר בשינוי מהותי של הרגלים ודפוסי עבודה, אולם ניתן בהחלט לבצע אותו בצורה קלה, מהירה ויעילה, באמצעות הקדשת זמן ומחשבה לתכנון קפדני מקדים, הדרכה יסודית של צוות העובדים והמנהלים בארגון ורתימתם להצלחת התהליך.

כחלק מכך, טרם ביצוע ההטמעה חשוב להבין בבירור מהן ציפיות הארגון מהמערכת ואילו השפעות צפויות להיות לה על הפעילות הארגונית בכללותה. כך, יש להגדיר באופן מדויק את המאפיינים של פעילות הארגון, הצרכים הספציפיים, תהליכי העבודה השונים, קהל הלקוחות וכדומה. זאת, על מנת להבין איך לנצל את המערכת בצורה הטובה, היעילה והמתאימה ביותר לטובת הארגון כולו. בנוסף, חשוב לגייס תמיכה רחבה של כלל העובדים והמנהלים בארגון, החדשים והוותיקים ובכך להגדיל בצורה ניכרת את סיכויי הצלחת התהליך וניצול המערכת בצורה מיטבית ויציבה לאורך שנים רבות.

כיצד לשלב את העובדים בתהליך הטמעת מערכת CRM?

אחד השלבים הקריטיים ביותר בתהליך הטמעת מערכת CRM בארגון קשור להדרכה יסודית ומקיפה של העובדים,כך שיידעו איך להשתמש בה באופן הטוב והיעיל ביותר. לשם כך, חשוב להסביר בצורה נפרדת לכל עובד או מחלקה בארגון אודות השימוש השוטף במערכת בחדישה והמתקדמת והיתרונות הרבים שיש בה לטובת הארגון כולו.

חלקם של המנהלים בהטמעת המערכת

למנהלי הארגון תפקיד מרכזי וחשוב בהצלחת התהליך, הן מבחינת השימוש היומיומי שלהם בפרטי המידע והנתונים המאוחסנים במערכתוהן לצורךהנגשתה לעובדים הכפופים להם. לכן, יש להתייעץ עם המנהלים לכל אורך הדרך, לעדכן אותם באופן שוטף ולהפוך אותם לשותפים משמעותיים בתהליך.

אהבתם? נשמח לשיתופים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

מערכת לניהול עסק
מידע וטיפים

מערכת לניהול עסק

בעלי עסק רבים ניגשים להקמת העסק כשהם לוקחים בחשבון את התחום המקצועי בלבד. שף הפותח מסעדה מתרכז בתפריט ובכל הקשור להכנת מנות איכותיות, מתכנת יתרכז

הטמעת מערכת CRM
מידע וטיפים

הטמעה מוצלחת

קשר מוצלח עם הלקוח הוא אחד הפרמטרים החשובים באמצעותם ניתן לבחון את הצלחת העסק והרווחיות שלו. קשר עם לקוח צריך להתנהל היטב, לאורך זמן, בצורה

מידע וטיפים

למה צריך מערכת CRM?

בין אם יש לכם עסק קטן ובין אם אתם בעלים או מנהלים בחברה גדולה, אתם בוודאי מרגישים שניהול קשר מול לקוח היום הוא מורכב הרבה

גלילה לראש העמוד

הצהרת נגישות

חברת שלג תוכנה רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, האדון רון קלי בטלפון שמספרו 03-6137888 בדוא"ל ron@sheleg.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן