לתוכנה לניהול העסק יש לא מעט יתרונות. העיקרון שלה היא שהיא עובדת על תאום בין כל המערכות של העסק וכך מכירה ושירות לקוחות גבייה ומעקב -כל אלה הופכים להיות בלתי נפרדים כמו שהם אמורים להיות בכל עסק אבל גם מנוהלים ביחד בצורה הטובה ביותר. תוכנה לניהול העסק מאפשר להפוך בקלות וביעילות שיחת הכרות ראשונה עם לקוח פוטנציאלי לשיחת מכירה ולאחר מכן לשימור לקוחות של אותו לקוח ויצירת לקוח נאמן וחוזר.
כאמור יש לא מעט יתרונות לתוכנה לניהול עסק ואנחנו בחרנו להתרכז בשלושת היתרונות העיקריים שממקדים ומרכזים את כל מה שהתוכנה והמערכת מציעה לכם בניהול של העסק.
שלושת היתרונות העיקריים של תוכנה לניהול העסק:
- תוכנה לניהול העסק עושה סדר בעסק – ברגע שיש מערכת של קליטת לקוחות פוטנציאליים כבר מהפנייה הראשונה יותר לידים שמתקבלים הופכים להיות לידים אפקטיביים ויותר לקוחות פוטנציאליים שפונים הופכים להיות לקוחות קונים ואפילו לקוחות חוזרים. ברגע שיש תיאום מאורגן ומנוהל של ערוצי השיווק השונים ותיאום בין כל מחלקות השירות והמכירה- כך השיחות יעילות יותר, המידע על הלקוח שפנה נשמר במערכת וניתן להמשיך ולעקוב אחר התפתחות השיחה איתו והטיפול בו מהפנייה הראשונית ועד הסגירה והמכירה או לחילופין לבדוק מה קרה בדרך שהלקוח לא סגר ולא הפך ללקוח. כך או כך פרטי הלקוח נשמרים בתוך מערכת CRM לצרכים עתידיים וכך ישו סיכוי רב יותר וגדול יותר לסגור עסקאות בעתיד.
- עם תוכנה לניהול עסק קל לשתף- אין צורך בכל פעם להעביר את הנתונים במייל בין עובד לעובד או לשתף קבצים בין המחלקות השונות ולקוות שכולם מקבלים את המידע הרלוונטי בזמן. ברגע שיש מערכת אחת שמסונכרנת בין כל העובדים ובין כל המחלקות בארגון כך כל נותני השירות עובדים בשיתוף פעולה ויכולים לשתף את המידע בצורה מהירה ויעילה בכדי להעביר משימות ולבצע אותם, להמשיך את הטיפול או להעביר אותו למחלקה אחרת וגם כמובן לדווח למנהלים וגם לעקוב אחר ההתפתחות.
- תוכנה לניהול עסק מאפשרת לשתף מידע בצורה הטובה, המהירה והיעילה ביותר. ברגע שניתן להכניס את כל הפרטים מהיווצרות הקשר הראשוני ולתעד כל מהלך בשיחה כך ניתן לעקוב אחריה בצורה טובה יותר ולעקוב אחר אותו לקוח לאורך זמן. ניתן לזהות צרכים קיימים, צרכים חדשים, להכיר את הלקוח לעומק ולהציע לו הצעות נוספות רלוונטיות עבורו. שיתוף המידע מאפשר לשפר את השירות בכך שבכל פעם שהלקוח מתקשר או פונה לחברה או לארגון כל מי שמקבל את השיחה צריך פשוט להיכנס לתוך המערכת ולקרוא במי ובמה מדובר ולספק עבורו שירות אישי ומקצועי.