כל בעל עסק יודע ומבין כי מערכת דיוור הינה חלק אינטגראלי מהתנהלות עסקית נכונה של העסק. באמצעות דיוור ניתן להגיע אל לקוח הקצה, לתחזק קשרים קיימים, לעדכן את הלקוחות על מבצעים ולהשיג לקוחות חדשים. ניתן לרכוש את הפיצ'ר של מערכת הדיוור כחלק מתוך מערכת CRM חכמה המועילה לניהול העסק כולו. היתרונות של מערכת דיוור כחלק ממערכת CRM רבים שכן ניתן לדוור ללקוחות באופן קבוע אוטומטי ומיידי ולשמור את הנתונים במערכת ולעשות בהם שימושים אחרים.
מערכת דיוור דיגיטלי- פיצ'ר ייעודי וחשוב בתוך מערכת ה CRM
בעולם העסקי ידוע שהלקוח לא מפסיק להיות חשוב ברגע שביצע את הרכישה ושיש חשיבות רבה ומרובה לשימור לקוחות לא פחות מאשר גיוס לקוחות. ברגע ששומרים על קשר רציף עם הלקוח הקיים גם אם אינו רוכש באופן קבוע, נשארים בתודעה שלו ובמודעות שלו על ידי שליחת הודעות ועל ידי שליחת דיוור. הדרך הטובה והנכונה ביותר לבצע זאת היא על ידי הטמעת מערכת CRM שבתוכה קיים הפיצ'ר של מערכת דיוור דיגיטלי ללקוחות החברה.
מערכת CRM המשלבת מערכת דיוור מומלצת.
- שלג פתרונות תוכנה מציגה מערכת CRM מובילה המכילה בתוכה פיצ'ר מערכת דיוור מומלצת המאפשר לקבל נתונים ישירות ממערכת ה CRM של הארגון, להשתמש בנתונים אלה ולפי הדו"חות שקיימים בה לשלוח דיוור רלוונטי
- למערכת הדיוור ממשקים דיגיטליים מאוד נוחים וקלים לשימוש שניתן לערוך ולעצב בהתאם לצרכי החברה וללקוח אליו נשלח הדיוור
- הדיוור מספק נתונים של מספר מיילים שנשלחו, מספר ניוזלטרים שנפתחו ונתונים רלוונטיים של כניסות או רכישות בעקבות הדיוור. כך אפשר להפיק דו"חות מתוך מערכת הCRM לאחר הדיוור בכדי לייעל את הפנייה ואת המכירות.
- מערכת הדיוור היא פנימית ולכן אין צורך ברכישה מערכת דיוור נוספת חיצונית למערכת הזו.
- הנתונים נשלפים ישירות מהמערכת ומעודכנים לאחר מכן באותה המערכת כך שהם לא נאבדים במעבר ומעודכנים באותו מקום וניתן להוציא את הנתונים הרלוונטיים בעת הצורך.
- ניתן לנתח את הנתונים של הדיוור- סוגי הלקוחות, אחוזי פתיחת הדיוור, מענה ורכישה לאחר השיוור ולדייק לאחר מכן את הנתונים כולל השוואת דו"חות מאוד ברורים שמראים עלייה, או ירידה בנתונים ולדייק את העבודה בהתאם.
- ניתן להוסיף לינקים בתוך המייל עצמו ולבדוק את מספר ההקלקות על אותם לינקים פנימיים ולהחליט אם הם רלוונטיים ונחוצים.
- דיווח כמה מהדיוור מגיע לתיבות ספאם של הלקוחות
תוכנה לניהול עסק המכילה בתוכה מערכת דיוור דיגיטלית מאפשרת בנייה של מייל אחד שיווקי או ניוזלטר קבוע והכנסתו למערכת בצורה קלה ברורה ומעוצבת המותאמת לשפה העיצובית של החברה ושליחה מהירה יעילה ומדויקת ללקוחות הרלוונטיים לפי הנתונים שיש במערכת. ניתן לחלק את הלקוחות לפי קבוצות ולשלוח דיוור שונה לכל קבוצה ולבצע מעקב אחר כל קבוצה ולאחר מכן להפיק דו"חות ולעקוב אחר ההתפתחות ואחר הרלוונטיות של הדיוור וכמובן לדייק אותו בהתאם.
דיוור דיגיטלי הוא אחת הדרכים הטובות והיעילות ביותר לשמירה על קשר עם מאגר לקוחות קיים ופנייה ללקוחות פוטנציאליים באופן קבוע.
כיצד להשתמש במערכת דיוור מותאמת אישית
ניוזלטרים מותאמים אישית הם כלי שיווק אשר יכול להיות מאוד אפקטיבי, אך יש צורך לחשב גם את עלות הזמן ביחס לרווח שזה מייצר, כיוון שמערך דיוור וניוזלטרים יכולים גם לגזול זמן יקר. החלק הטוב ביותר שישנם מערכות שיכולות דיוור מתקדמות שמייעלות את תהליך הדיוור ניהול הרשומות , ומעקב לאחר שליחה אשר הופכות את תהליך הדיוור לאפקטיבי ויעיל.
לעסקים אשר מספקים תוכן במייל, תוכנת דיוור בתוך מערכת ניהול לקוחות יכולה לחסוך זמן רב. הדרך הטובה ביותר להשתמש במערכת זו היא על ידי שליחת ניוזלטרים על בסיס קבוע. זה לא רק יחסוך זמן אלא גם יעזור במאמצי השיווק והגדלת הפוטנציאל של מאגר הלקוחות. במערכת הדיוור של שלג ניתן לעדכן פיצ’רים, אשר יספקו התאמה אישית לצרכי העסק.
כיצד לבנות רשימת דיוור
בניית רשימה היא החלק החשוב ביותר בכל קמפיין שיווקי בדוא"ל. אם תצלח את השלב הזה בשלב זה, פוטנציאל קמפיין השיווק שלך בדוא"ל יעלה משמעותית. ישנן דרכים רבות להרחיב את הרשימה שלך וחלקן כוללות שימוש ברשתות חברתיות, שליחת SMS על מבצעים, ושיווק באמצעות תוכן ברשת והרשמה למאגר שלכם, זכרו שחשוב להיות יצירתי במטרה שאנשים אכן ייאשרו לכם לקבל דואר שיווקי לבניית רשימה ושימוש באסטרטגיות שיווק בדוא"ל.
בכל אסטרטגיית בניית רשימת תפוצה חשוב להיות ברור לגבי מה אתה מקווה להשיג. מהן התכונות החשובות ביותר למיין את הקהלים? מהו המסר השיווקי לכל קהל וכמובן מהן התוצאות הרצויות.