אנחנו מציעים כלי יעיל ופשוט לתפעול לניהול לידים המאפשר לקבל את המיטב מכל ליד. כיום המערכת עובדת עם ספקי לידים רבים בארץ ובעלת יכולת להתממשק ולעבוד מול ספקים חדשים. עם כניסת ליד חדש מתבצעות הפעולות הבאות:
- הליד נכנס לתוכנה
- הקמת לקוח במערכת
- עבור ליד לא מוכר יוקם כרטיס לקוח חדש במערכת
- עבור ליד מוכר, יעודכן כרטיס הלקוח המתאים
- מוגדרת מטלה לעובד ליצור קשר עם משאיר הליד
- שליחת הודעת SMS ודואר אלקטרוני למשאיר הליד
דוגמה למסך במערכת ניהול הלידים שלנו
מערכת ניתוב הלידים שלנו היא כלי ייחודי שפותח במיוחד עבור ארגונים בסדרי גודל שונים. באמצעות אוטומציה על בסיס הגדרות מראש, המערכת מייעלת את מחלקת המכירות בארגון, באמצעות מעבר הליד באופן מלא, ישירות למחלקת המכירות בארגון ואף לאיש מכירות ספציפי , מוצר זה חוסך זמן, מקצר את זמן התגובה ללקוח, מונע שאלות ויצירת חיכוכים בתוך המחלקה.
כיום המערכת עובדת עם אין ספור ספקי לידים בארץ, יודעת להתממשק עם דפי נחיתה במנועי החיפוש וברשתות החברתיות.