בעלי עסק רבים ניגשים להקמת העסק כשהם לוקחים בחשבון את התחום המקצועי בלבד. שף הפותח מסעדה מתרכז בתפריט ובכל הקשור להכנת מנות איכותיות, מתכנת יתרכז ברעיון לאפליקציה חדשנית ובדרך להגיע אליה וכך הלאה. רבים לא לוקחים בחשבון שבסופו של דבר מה שיבדיל אותם ממתחרים טובים מקצועית לא פחות הוא ניהול העסק, בין אם מבחינה פיננסית ובין אם התנהלות מול לקוח. מערכת לניהול עסק היא כלי, או יותר נכון- ארגז של כלים, המאפשר לכם להתנהל טוב יותר וגם בצורה יעילה יותר מול לקוח ובכלל
מהי מערכת לניהול עסק?
מערכת לניהול עסק כוללת כאמור גם את הצד הפיננסי של ניהול העסק וגם התנהלות טובה וארוכת טווח מול לקוח. מערכת כזו מאפשרת לכם לנהל גם את הזמן שלכם ושל עובדיכם בצורה הטובה ביותר. בעזרת אפליקציה לניהול העסק לא רק מתבצעות הפעולות המתאימות בזמן הנכון, אלא אתם יכולים לעקוב אחר המתרחש בכל תחום, בין אם מדובר על תזרים מזומנים וענייני גביה, מכירות, התנהלות מול ספקים, מלאי מוצרים ועוד.
מהם הכלים שמספקת המערכת?
הכלים שמספקת מערכת לניהול עסק הם רבים וכאמור נוגעים לכל תחומי ניהול העסק, ביניהם:
• הפקת מסמכים כמו חשבוניות וקבלות בעלי חתימה דיגיטלית ותוקף רשמי
• הפקת דו"חות שונים כמו דו"ח הוצאות הכנסות, תזרים מזומנים, תשלומים לספקים, גביית כספים מלקוחות ועוד.
• ניהול יומן ומשימות: ניהול לוח זמנים ותעדוף של משימה אחת על פני אחרת בהתאם לרמת הדחיפות
• ניהול מכירות וטלמרקטינג: הזרמת הצעות רלוונטיות ללקוח שעימן יעבדו נציגי המכירות
• ניהול לידים עד לטיפול מלא ושליחת הצעות אוטומטיות ללקוח בהתאם להיסטוריית הרכישה או ההתעניינות שלו
• ניהול קמפיינים באמצעות דפי נחיתה או טלפונית
• ניהול מעקב פניות לקוח, ניהול קול סנטר
איך לבחור מערכת לניהול עסק שתתאים לכם ?
מומלץ לבחור תוכנת CRM שיש בה גמישות ומאפשרת לכם להתקין כעת את הכלים המתאימים לכם בשלב זה של העסק, ובמידה ויהיה שינוי, בין אם צמיחת העסק (מה שאנו מאחלים לכם כמובן) או דווקא צמצומו, ניתן יהיה להוסיף אפשרויות נוספות או להפחית בהתאם לצורך. חשוב שממשק המערכת יהיה ידידותי, נוכח וברור כך שכל עובדי החברה ישלטו היטב בשימוש במערכת וגם שהחברה ממנה תרכשו את המערכת תהיה חברה מקצועית ואמינה, שתהיה שירותית וזמינה ללקוחותיה בכל שאלה או בעיה.