מערכת פניות

מערכת פניות

כיום, בעלי עסקים וארגונים רבים במשק הישראלי משתמשים במערכת CRM מתקדמת, נוחה ויעילה, המאפשרת להם לרכז בצורה מסודרת את כל הפניות של הלקוחות באופן ממוחשב, לנהל אותן בצורה טובה יותר ובכך לשפר את השירות הניתן ללקוחות ולהגדיל משמעותית את היקף המכירות והרווחים.

מהי מערכת פניות?

מדובר למעשה על מערכת CRM חכמה ומשוכללת, בה מרוכזות כל סוגי הפניות מציבור הלקוחות, המאפשרת לייעל את הפעילות השוטפת ולשפר את איכות ומהירות השירות הניתן ללקוחות.כך, מערכת פניות הינה אמצעי חיוני בכל ארגון שעוזר לייעל את הפעילות השוטפת ולנצל בצורה מיטבית את הנתונים הנשמרים במאגר הלקוחות.זאת, באמצעות שליטה מקסימלית בסוגי הפניות השונים המתקבלות על בסיס יומיומי מהלקוחות והענקת טיפול מהיר, יעיל ואיכותי.

יתרונות השימוש במערכת פניות

המערכת הממוחשבת מאפשרת לרכז את הפניות של ציבור הלקוחות המגיעות בכל סוגי הערוצים במקום מרכזי אחד ולנהלאותן בצורה טובה יותר. כמו כן. בצורה זו ניתן לנהל רישום מלא ומדויק של כל היסטוריית הפניות של הלקוחות, לנתח את הנתונים ולהפיק מכך את המסקנות ולשפר את הדרוש שיפור.

תיעוד הפניות – מערכת CRM מרכזית שבה מאוחסן כל המידע מאפשרת שמירה מיטבית ותיעוד של כל המסמכים בהם נעשה שימוש במסגרת הפעילות השוטפת.

שליפה מהירה של פניות והתנהלות חכמה – השימוש של המנהלים והעובדים, בכל מחלקות הארגון, במערכת פניות מתקדמת, מסייע להם לשלוף בצורה מהירה יותר את הנתונים הישנים הדרושים להם ולהצליח לאתר פניות של לקוחות לפי חתכים מסוימים שונים. בכך ניתן לחסוך זמן עבודה יקר, לפשט ולייעל משמעותית את אופן ניהול הפניות, לסנן את הפניות השונות לפי הצרכים הספציפיים של הארגון ולהצליח לטפל בכל פניה בקלות ובמהירות, על הצד הטוב ביותר.

מערכת CRM הכוללת תוכנה לניהול לקוחות  –  שיפור רמת שירות הלקוחות של הארגון הוא קריטי כדי לשמור על הלקוחות הקיימים, לגייס לקוחות פוטנציאליים והצליח לשרוד במציאות התחרותית המורכבת של ימינו.

שלג פתרונות תוכנה מציגה מערכת CRM הכוללת מערכת פניות בהתאמה אישית לדרישות הארגון והעסק. מערכת CRM ממוחשבת וגמישה אותה שתיקח את העסק שלך כמה צעדים קדימה.
לפרטים ומידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אלייכם

אהבתם? נשמח לשיתופים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

מערכת לניהול עסק
מידע וטיפים

מערכת לניהול עסק

בעלי עסק רבים ניגשים להקמת העסק כשהם לוקחים בחשבון את התחום המקצועי בלבד. שף הפותח מסעדה מתרכז בתפריט ובכל הקשור להכנת מנות איכותיות, מתכנת יתרכז

הטמעת מערכת CRM
מידע וטיפים

הטמעה מוצלחת

קשר מוצלח עם הלקוח הוא אחד הפרמטרים החשובים באמצעותם ניתן לבחון את הצלחת העסק והרווחיות שלו. קשר עם לקוח צריך להתנהל היטב, לאורך זמן, בצורה

מידע וטיפים

למה צריך מערכת CRM?

בין אם יש לכם עסק קטן ובין אם אתם בעלים או מנהלים בחברה גדולה, אתם בוודאי מרגישים שניהול קשר מול לקוח היום הוא מורכב הרבה

גלילה לראש העמוד

הצהרת נגישות

חברת שלג תוכנה רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, האדון רון קלי בטלפון שמספרו 03-6137888 בדוא"ל ron@sheleg.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן