ניהול מוקדי שירות לקוחות

מוצר לניהול מוקדי השירות והמכירה בארגון

רב הנסתר מן הגלוי בכל הנוגע לשירות הלקוחות ומחלקת המכירות בארגונים, גם כאשר על פניו נראה שהכל מתפקד כראוי במחלקות אלו, הנתונים הסטטיסטיים והדוחות אומרים אחרת, כאשר גם שינוי קטן ככל שיהיה יכול לשפר פלאים את איכות השירות ואיכות המכירה, באמצעות פיצ'רים ייחודיים שפיתחנו במיוחד עבור מחלקות של שירות לקוחות, ללקוחותינו ניתנה האופציה להכתיב את אופן שירות הלקוחות שלהם ולא להיות ארגון שמגיב לתלונות אלא לארגון חכם שיודע לפתור את הבעיות עוד לפני שהן נוצרות, אם זה באמצעות מערכות SMS אוטומטיות, הקמת אזור אישי ללקוחות, התראות למנהל המחלקה על תקלות שלא נפתרו הרבה זמן, מדידת משך זמני השיחות ושליחת סקרי שביעות רצון.

כמו-כן שלג פיתרונות תוכנה יודעת להתממשק עם כמעט כל מערכת טלפוניה שיש כיום בשוק, פתרון זה למעשה גורם לנציג השירות והמכירות להיות צעד אחד לפני הלקוח בכל הנוגע לשירות שהוא זקוק לו בעת פנייתו אליכם אם באמצעות הקפצת שם הלקוח עוד לפני שהתקבלה השיחה, הקלטת שיחות ועוד.
על מנת להבטיח מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוח, לעמוד בציפיותיו, לספק ללקוח את רצונותיו, ואף להגדיל רכישותיו, חשיבותה של מערכת CRM היא חשובה לאין ערוך. 

שלג CRM מספקת ללקוח את הפעולות החשובות לו במטרה לנהל את לקוחותיו, כלהלן:

  • ניהול תהליכים באוטומציה (חצי אוטומציה/אוטומציה מלאה): תיעדוף, הקצאה לעובדים, שינויי סטטוסים ועוד..
  • מעקב קבלת בקשת השירות
  • עדכון הלקוח ב SMS במייל על סטטוס הטיפול
  • תיעוד נרחב ועשיר במידע על הטיפול שבוצע בפניית הלקוח
  • התראות על פניות לא מטופלות
  • אפשרות לשליחת סקר שביעות רצון ללקוח אחרי הטיפול

לפרטים ומידע נוסף אודות מוצר ניהול מוקדי שירות לקוחות