ניהול עסק בשלט רחוק – משבר הקורונה 2020

recovered-img3.jpg

כולם מדברים על היתרונות של לעבוד מהבית וניהול עובדים מרחוק ועד כמה זה חוסך בכוח אדם, בפקקים בבוקר, ומאוד יעיל מבחינת זמן ומבחינת משכורות. בעוד המשק מתלבט ברובו להמשיך לעבוד במתכונת הזו עקב המצב- כמו בכל דבר שיש בו לא מעט יתרונות חשוב לדעת שיש גם לא מעט חסרונות.
משבר הקורונה השנה חייב את העסקים לשנות את דרך ההתנהלות שלהם ואמנם לחסוך מצד אחד אבל מצד שני ניהול העסק בשלט רחוק הוא לאו דווקא אידיאלי בעיקר שלא כל המשק מותאם לדרך העבודה הזו.

ניהול עסק בשלט רחוק- עבודה מהבית היא לא רק יתרון

העובדים שלכם עובדים מהבית- נכון שזה חוסך את התשלום עבור הנסיעות, את התחזוקה של הרכבים, דלק, חניות וזמן פקקים- אבל זה בעיקר אומר שהם סוג של עצמאיים שעובדים בלי פיקוח. אתם לא יכולים באמת לוודא כמה שעות הם עובדים, באילו שעות הם מבצעים את המטלות ואם הם מנצלים את המצב לטובתם. אין לכם פיקוח על הסביבה בה הם עובדים מי חשוף למידע של החברה שלכם ואיך הם מנהלים שיחות עם לקוחות. בקיצור- אין פיקוח.

בנוסף, סביר להניח שחלק מהעובדים, גם אם לא מרביתם- עובדים על המחשבים האישיים שלהם ומתייקים את כל המידע בתיקיות האישיות שלהם. המחשבים שלהם לא מוגנים כמו המחשבים בחברה מה שפותח פרצה גדולה במיוחד להגיע לחומר שלא אמור להיות חשוף לעיני כל. כשיש ילדים ועוד אנשים המשתמשים במחשב הביתי, יכולות להיות תקלות או מחיקות של קבצים ואתם לא תוכלו להגן על מה שנעשה.

במידה ואין לכם מערכת לניהול קשרי לקוחות CRM עליה כל העובדים עובדים בצורה אחידה ומרוכזת- כל מי שמקבל לידים או פניות של לקוחות מעדכן אותם בצורה הנוחה ביותר עבורו ובדרך הנוחה לו ולא תמיד זוכר או מצליח לשתף את העובדים האחרים בנתונים. כך יוצא שלידים יכולים להתפספס או שלקוח לא יקבל את הטיפול המגיע לו עקב כך.

תוסיפו לזה את העובדה שהלקוחות מנהלים את השיחות עם הלקוחות דרך הטלפונים הניידים שלהם ללא הקלטה ומעקב אחר השיחות וללא קישור בין המחלקות במידת הצורך כך שלקוח צריך לנתק ולהתקשר לגורם אחר להמשך טיפול. ומה אם צריך לשלוח פקס? או להעביר משהו מגורם שלישי?

כל אלה מתאגדים לחסרונות גדולים ומשמעותיים הדורשים מערכת ניהול קשרי לקוחות, חיבור ממשק הטלפונים, אפשרויות עבודה מקוונות מתואמות ומותאמות אשר יאפשרו לנהל עסק בשלט רחוק בעקבות משבר הקורונה- תוך הפיכת החסרונות ליתרונות בולטים ומשמעותיים שייעלו את עבודת העסק.

אהבתם? נשמח לשיתופים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

מידע וטיפים

טיפים לניהול מרחוק

עד לאחרונה, הביטוי ניהול מרחוק נחשב כביטוי גס אצל חלק ניכר מהמנהלים במשק הישראלי, משפטים כמו "לעבוד מהבית זה פריבילגיה" או "אי אפשר לסמוך על

גלילה לראש העמוד

הצהרת נגישות

חברת שלג תוכנה רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, האדון רון קלי בטלפון שמספרו 03-6137888 בדוא"ל ron@sheleg.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן