קריאת שירות דיגיטלית

ממשק וובי המיועד לניהול ותיעוד קריאות

תמו ימי פתיחת תקלות באמצעות הטלפון
חברת שלג תוכנה פיתחה ממשק ממשק וובי המיועד לניהול ותיעוד קריאות, המיועד להטמעה באתר הלקוח או בדף נחיתה ייעודי.
ממשק זה הינו פשוט וקל לשימוש ללקוחות הקצה ולהטמעה אצל נותן השירות ובנוסף שליטה ומעקב אחרי קריאות השירות וניהולם באופן מלא ושקוף.

באמצעות פיצ'ר זה, לקוח הקצה יכול לשלוח קריאת שרות בצורה מהירה הכוללת פירוט מלא, מסמכים הקשורים לקריאה ועוד משתנים רבים נוספים לבחירתכם. 

לפרטים ומידע נוסף אודות קריאת שירות דיגיטלית

גלילה לראש העמוד

הצהרת נגישות

חברת שלג תוכנה רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, האדון רון קלי בטלפון שמספרו 03-6137888 בדוא"ל ron@sheleg.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן