יתרון מרכזי וחשוב של מערכת CRM עבור ארגונים, עסקים וחברות במשק הוא ייעול עבודת צוותי המכירה באופן שוטף אשר מבטיח את הגדלת המכירות בצורה משמעותית. כך, שימוש נכון וניצול מיטבי של היתרונות הרבים שטמונים במערכת CRM מתקדמת וחכמה עש בהם כדי לשפר בצורה ניכרת את היקף המכירות ולהגדיל את ההכנסות.
הגדלת המכירות בכמה צעדים פשוטים
ניתוב פניות של לקוחות חדשים: השימוש במערכת CRM מאפשר לחברה או לארגון לקלוט את הלידים ישירות לתוך המערכת הממוחשבת בקלות ובמהירות, דבר שמונע טעויות בהמשך, חוסך הרבה זמן ומזרז את זמן המענה ללקוחות. בנוסף, ניתן למדוד את ההצלחה של שימוש במדיות מסויימות על פי כמות הלידים שנכנסו למערכת ולהסיק מסקנות מעשיות לעתיד וכן לעקוב אחר עבודתם של צוותי המכירות לפי שיוך הפנייה למי שביצע בפועל את המכירה מול הלקוח.
התייעלות טכנולוגית: את מערכת CRM ניתן לקשר לדואר האלקטרוני של החברה, שהוא אמצעי התקשורת העיקרי עם הלקוחות, ולתת לצוות המכירות של החברה תמונת מצב מלאה ועדכנית אודות הלקוח לפני שפונים אליו. כדאי מאוד גם לחבר את המערכת למדיות החברתיות השונות, לאפשר קשר שוטף וגיוס לקוחות גם בפלטפורמות האלה. באופן דומה, מומלץ לחבר את המערכת למרכזיית החברה, לזרז את זמני המענה ללקוחות ולשפר מאוד את איכות ההתקשרות איתם שזהו מדד חשוב בשירות לקוחות.
הגדרת שלבי המכירה: לאחר שמגדירים באופן ברור את יעדי ושלבי תהליכי המכירה, החל מהפנייה הראשונה של הלקוח ועד למועד הרכישה, ניתן לשאוב מהמערכת הממוחשבת נתונים אודות כמות ופרטים אישיים של הלקוחות לפי כל שלב בתהליך ולנקוט בפעולות שיווקיות מתאימות על מנת להשלים כמה שיותר את העסקה.