כל עסק באשר הוא בין אם מדובר בעסק גדול עסק בינוני או עסק קטן צריך להיות בצמיחה ולהראות רווחים אחרת אין לו סיבה להמשיך לתפקד כעסק. בכדי לנהל את העסק בצורה נכונה מבחינה עסקית ומבחינה פיננסית חשוב לרכוש תוכנה לניהול עסק- מערכת CRM שנועדה לנהל את כל הנתונים של העסק, לקשר בין כל המחלקות לייעל את העבודה ולהגדיל את הרווחים.
תוכנת CRM לניהול העסק שלך:
היתרונות של תוכנת CRM לניהול העסק שלך הם די ברורים למי שכבר משתמש באחת כזו ורואה את התוצאות ואת האפקטיביות של העבודה מאז שהכניס את מערכת ה CRM לחברה. אבל אם אתם מתלבטים הנה כל היתרונות של תוכנה לניהול עסק- יתרונות חשובים של הכנסת תוכנה לניהול העסק כבר עכשיו:
- מערכת אחת לכל החברה- מערכת CRM מסנכרנת את כל המערכות של כל המחלקות בחברה. בין אם מדובר במחלקת שירות לקוחות או מחלקת מכירות, מחלקת שיווק או מחלקת כח אדם והנהלת חשבונות- כל הנתונים מוזנים באותה מערכת כך שההזנה היא מהירה ויעילה ולאחר מכן קל מאוד לשלוף את הנתונים הרלוונטיים בעת הצורך. כמו כן כל עובד יכול לבדוק את הנתונים באותה מערכת ולקבל את המידע הרלוונטי והעדכני ביותר.
- סגירת יותר עסקאות- מערכת הCRM כוללת בתוכה מערכת לניהול לידים כך שכל פנייה שנכנסת מלקוח פוטנציאלי נשמרת במערכת והמעקב אחריה מאוד קל ויעיל. האפשרות לפספס פנייה רלוונטית הוא מאוד קטן שכן כל קשר שנוצר עם הלקוח מתועד וכך הוא מקבל מענה ושירות מהיר ויעיל לא משנה מי עונה לשיחה שלו.
- מעקב אחר לקוחות- ניתן לעקוב אחר הלקוחות והנתונים שלהם בצורה יעילה וברורה- כל הנתונים של כל לקוח מוזנים בתוך המערכת ובעת הצורך אפשר לעבור עליהם ולקבל תמונה ברורה של המצב מבחינת שירות, רכישות, תשלומים וכל מידע נוסף רלוונטי.
- הפקת דו"חות- המערכת מאפשרת להפיק דו"חות ברורים ומדויקים עם נתונים עדכניים כולל בחירת נתונים ספציפיים והסרת נתונים לא רלוונטיים. כך אפשר לקבל תמונה מאוד ברורה של המצב ולבדוק את ההתפתחות וההתקדמות בהתאם לאותם נתונים.
- כל המידע נשמר במקום אחד בצורה יעילה וברורה ונגיש לכל עובדי החברה מכל מחשב בחברה מבלי שיצטרך להיכנס למערכת אחרת או לבדוק ולהצליב נתונים שכן כל הנתונים הרלוונטיים והכי עדכניים נמצאים באותה המערכת.
כל היתרונות של תוכנה לניהול העסק מאוד ברורים, ברגע שכל עובדי החברה עובדים על אותה מערכת וכל הנתונים מסוכנרנים יחדיו קל יותר להזין אותם ולשלוף אותם וכן לבצע מעקב אחר התפתחות והתקדמות של כל לקוח ולקוח בהתאם.