דף הבית » תוכנה לניהול מכירות
תוכנה לניהול מכירות
מערכת CRM לניהול מכירות בעסק כולל התממשקות עם אתרי מסחר אלקטרוני
שלג פתרונות תוכנה מציגה תוכנה לניהול מכירות- הפתרון האידיאלי לעסק שלך. ניהול מערך המכירות בעסק בצורה יעילה ואפקטיבית ובהתאמה אישית בהתאם לצרכי הארגון.
מערכת CRM קלה ונוחה המאפשרת להתאים בצורה מלאה את כל תהליך המכירה, החל מאיסוף וקליטת הלידים, דרך ניהול מערך המכירות של הארגון, ניהול מערך ההזמנות, הוצאת הצעות מחיר, ייצוא נתונים ועוד.
שימוש קבוע בתוכנה לניהול מכירות זו הדרך הטובה ביותר להתנהלות עסקית נכונה. תוכנה לניהול מכירות מאפשרת למדוד ולנתח את ביצועי העסק, להפיק מסקנות ולקחת את העסק צעד קדימה.
יתרונות תוכנה לניהול מכירות
שיתוף והעברת מידע בין הגורמים בארגון
בעולם המכירות, לזמן התגובה חשיבות עליונה. חשוב מאוד להגיב לליד בעודו "חם" תוכנה לניהול מכירות מאפשרת איסוף הלידים מהמקורות השונים לתוך תוכנה אחת וניתוב הלידים לגורם המטפל תוך זמן קצר. המערכת מאפשרת תיעוד של השיחה והמשך התנהלות מול הלקוח. ובכך מאפשרת שיתוף והעברת מידע בתוך הארגון.
שיפור הביצועים והפקת מסקנות
שימוש באמצעות תוכנה לניהול מכירות מבטיחה לעסק פלטפורמה אחת המרכזת את כלל המידע הארגוני בצורה חכמה ונוחה. שימוש בתוכנה יאפשר מענה מהיר לפניות, הסקת מסקנות, איתור נקודות תורפה במערך המכירות המצריכות חיזוק ועוד.
תיעוד וארגון לידים
מערך המכירות בארגון מקבל פניות ממקורות רבים, לידים מפלטפורמות חברתיות, פניות טלפוניות, פניות דרך מייל. ריבוי הפניות כמו גם ריבוי הגורמים המטפלים בכלל הפניות. יוצר בלבול ואי סדר בארגון. תוכנה לניהול מכירות מאפשר תיעוד של כלל הפניות וארגון הלידים בצורה מסודרת.