אם אתם מנהלים של עסק קטן או מנהלים של עסק גדול ובכלל אם אתם בעלי עסק ולא משנה הגודל שלו, אתם כבר יודעים שאתם חייבים תוכנת ניהול, כזו שתסייע לכם לעקוב אחרי הלידים, לשמר לקוחות ולהגדיל את הכנסות החברה.. גם אם מדובר בעסק משפחתי קטן ובמיוחד אם מדובר בעסק גדול עם הרבה עובדים והרבה מחלקות, אתם צריכים תוכנה לניהול כל מה שקורה בעסק בכדי שתמיד תדעו מה קורה ותהיו בשליטה.
למה חשוב שתהיה לכם תוכנה לניהול עסק?
סדר, ארגון והתייעלות – הרבה בעלי עסקים בעיקר עסקים קטנים או עסקים משפחתיים שעוברים מדור לדור לא מבינים את הצורך החשוב כל כך בהכנסת תוכנה לניהול עסק כל המערכות של העסק. נכון, סביר להניח שאם אתם רק שני עובדים בעסק אתם יכולים להסתדר עם העברת הקבצים ביניכם או פתיחת דו"ח אקסל מסודר אבל ככל שאתם גדלים ומתפתחים כעסק תצטרכו לנהל את העסק שלכם בצורה ברורה ומסודרת יותר. כמו כן אתם לא תמיד תהיו שם כל הזמן ואתם לא יכולים להיות אחראים כל הזמן מכל מקום לכן רצוי שכל המידע יתנהל בתוך מערכת CRM אחת שתאפשר לכל מי שבעסק לשלוף את המידע ולהשתמש בו כשהוא צריך וגם להכניס מידע רלוונטי פנימה לשאר העובדים בעסק.
ניהול פונקציונאלי בתוך מערכת CRM אחת – היתרון של הכנסת תוכנת ניהול לעסק שלכם הוא משמעותי. תוכנה לניהול מאפשרת לכם כשמה- לנהל את כל המערכות בעסק. את השעות של העובדים ואת השכר שלהם, את פרטי הלקוחות החדשים הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים. לעקוב אחר נתוני מכירות, אחרי סגירת הזמנות, לדאוג לדו"ח רווח והפסד ועוד. המערכת מותאמת לכל המחלקות של הארגון וניתנת להתאמה במקרה וחסרים בה נתונים רלוונטיים לעסק שלכם כך שבעצם אתם מקבלים מערכת לניהול העסק וניהול ההתנהלות בעסק שהיא בנויה בדיוק עבור הצרכים של העסק שלכם והדרישות שלכם.
כי תוכנה לניהול העסק דואגת לסנכרן בין כל העובדים בעסק:
ברגע שיש מספר עובדים בעסק בעיקר כאשר הם עובדים במחלקות שונות או במשמרות ולא ביחד חשוב שתהיה מערכת שמסנכרנת את כל המידע הרלוונטי בין המחלקות השונות ודואגת לסנכרן בין כל העובדים בעסק. ברגע שיש עובד אחד שמקבל שיחת מכירה ומתחיל אותה ולא מסיים- הוא מכניס את הנתונים למערכת כך שהעובד שמגיע לעבודה במשמרת לאחריו ומקבל שיחה יכול להיכנס למערכת ולראות את הפרטים של השיחה ומה נעשה ונאמר לפניו ולהמשיך את המכירה משם. כמובן שגם הוא יעדכן את הפרטים במערכת וכך כל הנתונים של אותו לקוח יישמרו ויהיה ניתן להשתמש בהם הלאה.
ברגע שכל המידע נמצא במקום אחד מרוכז וכל העובדים עובדים על אותה מערכת הרבה יותר קל לסנכרן בין כולם ולדאוג שהעסק ינוהל ויתפקד כמו שצריך.