תוכנת CRM הינה מערכת המיועדת לניהול קשרי לקוחות והיא מאגדת את כל הכלים הממוחשבים שקיימים בחברה- בכל אחת מהמחלקות השונות, מסנכרנת ביניהן ומציגה מצב עדכני של העסק בכל רגע נתון.
היתרון המשמעותי ביותר של תוכנת CRM הוא מיזוג כל פרטי הלקוח יחדיו- פרטים אישיים ופרטי התקשרות, נתוני מלאי עדכניים, הנהלת חשבונות, תיעוד שיחות אחרונות ומשימות פתוחות. כך כל מי שנכנס למערכת, מכל מחלקה שהיא, מקבל את אותה תמונה עדכנית ויכול לעדכן נתונים נוספים שיתעדכנו בו בזמן אצל כל המשתמשים בה.
תוכן עניינים
שימוש בתוכנת CRM בעסק תורם = שיפור הקשר עם הלקוח
בסופו של יום כל עסק חייב מאגר לקוחות קיים ומאגר לקוחות שגדל בכדי להתקיים. ללא לקוחות מרוצים לא תהיינה מכירות והעסק לא יתקיים ולכן הדבר החשוב ביותר בכל עסק הוא לשמר לקוחות בצורה הטובה ביותר ופה נכנסת תוכנת CRM שתפקידה לנהל את כל פרטי הלקוחות בצורה הטובה ביותר ולספק לכל העובדים כלים לשפר את רמת השירות הניתנת ללקוח בכל מחלקה בארגון.
עסקים רבים משקיעים משאבים בפיתוח מוצרים חדשים והצעת שירותים חדשים אבל שוכחים להשקיע בשימור הלקוחות הקיימים דבר שפוגע בהצלחת העסק באופן ישיר. לפני שמייצרים לקוחות חדשים- חשוב לזכור את הלקוחות הקיימים ולוודא שהם נשארים מרוצים שכן לקוחות מרוצים יישארו נאמנים ויביאו לקוחות חדשים ומעקב נכון אחר שביעות הרצון של הלקוחות יאפשר להביא עוד לקוחות ולשמר גם אותם

שלג פתרונות תוכנה מציגה תוכנת CRM בהתאמה אישית
תוכנת CRM הינה מערכת שכל ייעודה הוא להקל על הניהול של העסק ולשפר אותו. השימוש בתוכנה מהווה שינוי בסיסי בהתנהלות העסק והוא מסייע ומשפר בצורה משמעותית את התנהלות בחטיבת קשרי הלקוחות בארגון. תוכנת CRM טובה היא כזאת המציעה שירותים מקצועיים בצורה קלה ללמידה ופשוטה ליישום ולכן היא מומלצת לכל עסק בכל סדר גודל ומייעלת באופן משמעותי את התהליכים בתוך הארגון.
לא כל הארגונים צריכים את אותם שירותים ולא כל החברות צריכות אפשרויות זהות וכאן נכנס היתרון הנוסף של תוכנת CRM מבית שלג, שניתן לבחור בה את האופציות הרלוונטיות לצרכי הארגון ולהתאים אותה באופן קל ומהיר לעסק שלכם. תוכנת CRM מבית שלג פתרונות תוכנה מסייעת לנהל את המשימות הפתוחות ולעקוב אחריהן, ניהול מלאי ולידים לשיפור תהליכי המכירה, ניתן להקים דרך התוכנה קמפיינים שיווקיים ולדוור אותם ללקוחות, לדווח שעות, להפיק חשבוניות וקבלות ולעקוב אחר תשלומים פתוחים ועוד. ניתן לבצע דרך מערכת הCRM שירות לקוחות ברמה גבוהה, לשפר את תהליכי המכירה לקשר את המערכת לתוכנות אחרות קיימות בארגון, לספק גישה ברמות שונות ולבצע פיתוחים ייעודיים במקרה הצורך ובהתאמה לצרכי הארגון אלו כמובן רק חלק מהאופציות שכן הן מותאמות לכל עסק ולצרכים שלו.
הדרישות של עסק בבחירת תוכנת CRM או מערכת ניהול כלשהי הן זהות- מערכת מקצועית, נוחה וקלה לתפעול.
יש צורך בתוכנה שאינה עולה הרבה, פשוטה להתקנה וקלה ללמידה והטמעה אצל כל עובדי הארגון ובו בזמן מותאמת לצרכים הייחודיים של כל עסק ועסק. כמו כן עליה להיות נגישה מכל מקום ובכל זמן ולכן עצם העובדה שאותה מערכת יושבת על ענן ואינה תלויה בשרתי מחשב או צוות טכני שלא קיים בכל חברה, מאפשר להיכנס אליה מהנייד או מהנייח בכל עת ללא השקעה כספית גדולה וללא התקנות שלוקחות זמן רב.
התקנת תוכנת CRM- כל היתרונות לניהול העסק שלכם:
חוסכת זמן- המערכת מקושרת לאתר החברה ולדפי נחיתה קיימים ומאפשרת לדוור ללקוחות באופן קבוע ולשלוח להם מיילים מסכמים של הפעילות שנוגעת להם. היא מרכזת את כל הנתונים מכל המערכות השונות של העסק למקום אחד שמתעדכן באופן קבוע ואוטומטי וחוסכת זמן בחיפוש אחר נתונים שקשורים לאותו לקוח או לאותה עסקה.
חוסכת כסף– העלות של תוכנת CRM הינה עלות חודשית המותאמת לגודל העסק ולצרכים שלו. כאשר היא נמצאת בשימוש ניתן להפסיק את השימוש במערכות אחרות שפועלות כל אחת בנפרד ועולות כל אחת בנפרד שכן ניתן לבצע בה את כל הפעולות הרלוונטיות לניהול שוטף של העסק.
תוכנת CRM קלה לשימוש ויישום מידי- המערכת מאפשרת למידה מהירה וקלה של השימוש בה כך שניתן להתקין אותה בקלות ולהטמיע אותה ביעילות בחברה תוך לימוד עובדי הארגון כיצד להשתמש בה. לרוב תקופות ההתנסות בה הן ללא עלות ומאפשרות בדיקה של הארגון אם היא באמת מתאימה לו ולעובדים זמן ללמוד אותה בכדי לראות כיצד ניתן לייעל את העבודה המשותפת בארגון.
מערכת CRM המרכזת ומשתפת מידע- המערכת מציגה תמונה עדכנית ומלאה של כל לקוח באופן פרטי ושל העסק באופן כללי במקום אחד מרוכז ומשתפת אותו בין כל העובדים שמשתמשים במערכת כך שכל עובד בכל מחלקה בארגון יכול להיכנס לכרטיס לקוח ולקבל את כל המידע הרלוונטי והעדכני ביותר, לטפל במה שצריך ולעדכן את המידע כך שישותף באופן מלא עם כולם באותו הרגע.
מנהלת את המשימות באופן שוטף- כל המשימות הקיימות נמצאות במקום אחד ברור כך שניתן לראות איפה הטיפול עומד ולחלק את המשימות בין אנשי הארגון בצורה יעילה ולבצע מעקב שוטף אחר הטיפול במשימות.
מקושרת למערכות קיימות- לאחר התקנת המערכת היא מקושרת באופן אוטומטי למערכות השונות בארגון- לאתר, לדפי נחיתה, למערכת דיוור ישיר ללקוחות ולאפליקציות שונות. הקישור הזה מאפשר לייעל תהליכי מכירה, מענה מהיר ללידים ומעקב אחר פניות מכל המערכות של הארגון- במקום אחד מרוכז.
לסיכום, תוכנת CRM מבית שלג פתרונות תוכנה כוללת אפשרויות רבות ומגוונות וניתן להתאים אותה לצרכים של העסק תוך הוספת שדות מידע רלוונטיים והורדת אפשרויות שאינן נדרשות לניהול העסק שלכם. המערכת חוסכת לכם זמן וגם כסף ומייעלת את תהליך הניהול, המכירות ושירות הלקוחות של העסק שמהווים את הליבה של כל עסק פועל.