תוכנת CRM הינה מערכת ייעודית לניהול קשרי לקוחות בארגון שלכם.
כבעלי עסק אתם בטח יודעים כי הכוח המניע בעסק שלכם הינו הלקוח. לקוחות חדשים ושימור לקוחות הם מנוע הצמיחה והכוח של העסק. ניהול עסקי נכון כולל שמירת מידע על לקוחות קיימים, וטיפול איכותי בלקוחות חדשים.
התנהלות עסקית נכונה חיונית והכרחית בכל שלבי חייו של הלקוח, החל מאיסוף הלידים, דרך יצירת קשר עם הלקוח, סנכרון בין כל הגורמים המטפלים בארגון ועוד.
בעבר כל המידע בעסק היה נכתב על דפים ומאוגד בקלסרים גדולים, כיום בעידן הטכנולוגי עסקים רבים מנהלים את הלידים והמידע על הלקוחות בקבצים ממוחשבים. אלא שלרוב אין סינכון בין כלל המערכות או הגורמים המטפלים בלקוח. שימוש במערכת CRM תסייע לכם בניהול העסק בכלל ומערך קישרי הלקוחות בפרט.
יתרונות הטמעת מערכת CRM בעסק
איסוף הלידים במקום אחד – מערכת CRM הינה מערכת ייעודית לניהול קשרי לקוחות בארגון שלכם. הטמעת מערכת CRM תאפשר לכם לבצע איסוף של הלידים מכלל המקורות, לרבות איסוף הלידים שמתקבלים מטפסי צור קשר באתר, טפסים בדפי נחיתה, פניות דרך מערכת טלפוניה, פניות למייל החברה, איסוף לידים מפלטפומרמות חברתיות ועוד.
סנכרון בין כלל הגורמים בארגון – כלל הפניות המתקבלות במערכת יאפשרו ניטור וסימון לפי סטטוס. כך כבעל עסק תוכל לדעת בכל שלב היכן עומד כל ליד, כמה לידים התקבלו, באיזה סטטוס נמצא כל לקוח, האם יצרו איתו קשר, האם בוצעה שיחה, בנוסף תוכנת CRM תוכל לאפשר למספר גורמים בארגון לטפל בלקוח במקביל תוך כדי סנכרון מלא בנוגע לאיזה מידע קיבל הלקוח.
התממשקות למערכות קיימות – אם יש לכם בעסק מערכות אחרות חיוניות, ניתן באמצעות פיתוח בהתאמה אישית להסתנכרן עם המערכות הקיימות ולוודא כי תוכלו לראות נתונים רלוונטיים ישר בתוך הcrm בעסק.
חסכון זמן – ניהול נכון של העסק ושימוש במערכת CRM חוסך זמן יקר לעובדים ולארגון כולו , אם בעבר העובדים היו משקיעים זמן בחיפוש מידע הרי שהשימוש במערכת CRM מקל על עבודתו של העובד ומאפשר למידע להיות נגיש בצורה מהירה.